AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Sånn type kile bitte litt for å erte/flørte - når du vet at vedkommende er kilen? Er det turn-on å se noen vri seg litt unna & le? Skjønner at det er morro altså, men lurer likevel på hvorfor noen gjør det og hva man vil med det 🙈🤪 Lurer spesielt på menn sitt syn på det her 😅 Anonymkode: c7220...9ea
Fioljenta Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 Hvis du tenker på kiling i en ikke-seksuell sammenheng, så tror jeg det bare er for gøy. Gøy å se en reaksjon. (Selv om det ikke alltid er gøy for den som blir kilt.) Men vet ikke om dette er generelt, altså. I en seksuell-sammenheng, så har jeg lest om folk som tenner på kiling. Både å bli kilt og å kile.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 Enkelte er flinkere til å kile enn andre. Ønsker gjerne å bli kilt av noen med god psykisk og fysisk forståelse. Resten, nei. Krever litt selvkontroll, synes jeg. Anonymkode: 71a42...76f
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Jeg synes det er veldig turn off og egentlig vondt, ja. Anonymkode: 9b7f9...276 5
Gjest Dævendøtte Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 Verste jeg vet! Så for meg er det turn off.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #7 Skrevet 18. januar 2021 Jeg hater å bli kilt, spesielt fordi når man sier 'nei, slutt!' så blir man ikke tatt seriøst fordi man ler, og da fortsetter kilingen. For meg er det skikkelig turn-off om et voksent menneske begynner å grafse rundt på kroppen min og ikke stopper når jeg sier ifra fordi "du lo jo". Anonymkode: 52097...240 5
Million Skrevet 18. januar 2021 #8 Skrevet 18. januar 2021 Jeg hater også å bli kilt, så om noen (en mann eller kjæreste) hadde gjort det mot meg, så hadde det i hvert fall IKKE blitt noe på han etterpå, nei! 😆 2
Bamseklemmer Skrevet 18. januar 2021 #9 Skrevet 18. januar 2021 Hvis noen kiler meg tar jeg det som et tegn at de vil bli pult... så det er bare å kile meg🙈 1
PassionatePatti Skrevet 18. januar 2021 #10 Skrevet 18. januar 2021 Ikke for meg, jeg blir mannevond når noen kiler meg.
NysgjerrigPiken Skrevet 18. januar 2021 #11 Skrevet 18. januar 2021 Hmm litt? Det er vel mer fordi det er gøy, man ler og situasjonen er uhøytidelig, samtidig som kroppene er nære. Litt rart når jeg tenker på det egentlig, men det har funket for meg de (få) gangene jeg har opplevd det 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #12 Skrevet 18. januar 2021 Det går vel litt i samme kategori som lekeslossing. Å ikke la det gå så langt at det blir ekkelt. Men kroppskontakt og ertende uttrykk i ansiktet på den sm kiler, og stopper i tide. Jo, det kan være litt sensuelt. Anonymkode: 71720...558
Gjest Lunaris Skrevet 18. januar 2021 #13 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Sånn type kile bitte litt for å erte/flørte - når du vet at vedkommende er kilen? Er det turn-on å se noen vri seg litt unna & le? Skjønner at det er morro altså, men lurer likevel på hvorfor noen gjør det og hva man vil med det 🙈🤪 Lurer spesielt på menn sitt syn på det her 😅 Anonymkode: c7220...9ea NEI! Det er ekkelt og turnoff!
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #14 Skrevet 18. januar 2021 Nei. Det er tortur. Anonymkode: 85cd2...163
Dubidu Skrevet 19. januar 2021 #15 Skrevet 19. januar 2021 (endret) Spørsmålet var, som jeg kunne lese, om det er turn- on å KILE noen. De fleste har svart på å bli kilt. Er det kanskje noe s-m i det. For noen er det nok litt turn-on. Rikig nok ikke for meg. I så fall har jeg jo skjønt at avtale og stopptegn er en del av gamet. Men å plutselig bli overrasket av uhemmet kiling er noe annet. Det kan være ubehagelig om det pågår lenge. litt flørtende lek, som i snødøping - samme balansegangen der. Endret 19. januar 2021 av Dubidu
flusa Skrevet 19. januar 2021 #16 Skrevet 19. januar 2021 Når mannen min kiler meg, er det for å få seg noe🤪 Og ja,han får seg,hver gang😁
Bamseklemmer Skrevet 19. januar 2021 #17 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 0.40): Sånn type kile bitte litt for å erte/flørte - når du vet at vedkommende er kilen? Er det turn-on å se noen vri seg litt unna & le? Skjønner at det er morro altså, men lurer likevel på hvorfor noen gjør det og hva man vil med det 🙈🤪 Lurer spesielt på menn sitt syn på det her 😅 Anonymkode: c7220...9ea Sånn bittelitt for terge og få frem et smil er bare flørtende. Elsker egentlig å nærme meg såpass, at gåsehuden kommer frem så jeg kan kysse dem. Det samme gjør jeg på rompa og rundt puppene, Jeg synes det er vakkert å se at kvinner reagerer med gåsehud, det er jo et tegn på ertende nytelse... jeg legger ofte kinnet mot magen og hører på hjertebank og romling i magen, og så sinnsykt tennende å høre at pulsen øker... Det gjør meg trygg og vet hva som kommer til å skje🦋🥰
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #18 Skrevet 19. januar 2021 flusa skrev (2 timer siden): Når mannen min kiler meg, er det for å få seg noe🤪 Og ja,han får seg,hver gang😁 Haha er det sant?😅 Så bra 😄 Anonymkode: c7220...9ea
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #19 Skrevet 19. januar 2021 Jeg hadde en ungdomskjæreste som syntes det var veldig gøy å kile meg, jeg er veldig kilen så det ble reaksjon hver gang. Men jeg syntes jo det var tortur. Jeg ba ham stoppe, men han mente han kunne holde på så lenge jeg lo. Det sluttet visst å være morsomt den dagen han fikk en albue i øyet. (Jeg gjorde det ikke med vilje, og det gikk bra med ham). Da ble han sur, for jeg lo jo så jeg måtte jo synes det var morsomt. Hjelp lite å forklare at å le er en normal reaksjon på å bli kilt, det er liksom ikke noe man gjør med vilje. Sånn å stikke en finger i siden min for å få en reaksjon og la det være med det, det er helt greit. Å kile hele kroppen og ikke gi seg når den som blir kilt sier stopp er veldig ugreit. Og jeg skjønner ikke hva den andre parten får ut av det, for de må da forstå at reaksjonen kommer av at man plages, ikke fordi man synes det er så grådig morsomt. Anonymkode: 95a42...29f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå