AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Okei.. jeg skal prøve å gjøre det så kort så mulig. Jeg har snart vært i et forhold i 2 år, og jeg har det ellers ganske fint. Kjæresten min støtter meg i alt, hjelper meg dersom det er noe.. men.. jeg føler meg faktisk forskjellsbehandlet. Det har seg slik at en venninne av han har vært nedlatende mot meg bak min rygg. Hun sa bare noe en gang, og han tok ikke siden min. Istedenfor ble han sint på meg. Og da jeg ble sur på hun pga det hun sa, begynte han å forsvare hun å si «hun sa ikke noe galt» ditten og datten. Men hadde hun ikke sagt noe galt, så hadde han heller ikke blitt sint på meg som han ble. Jeg misliker den damen der veldig. Og nå har det seg slik de jobber sammen. Han sa til meg «du kan heller være sur på meg enn på hun». Hva er det med hun siden han har så lyst at jeg heller skal være det på han enn hun? Jeg forstår ikke dette. Hun har nylig forlova seg med en annen kar osv, så jeg mistenker ikke at det er noe mellom min type og hun. Men jeg føler meg bare tråkket på. Anonymkode: 16837...6ed
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Jeg har tenkt en del på denne saken, og det gnager skikkelig. Jeg vet ikke hvor mange timer jeg bruker i døgnet på å tenke på det her. Herregud, føler meg så dramatisk også, men aner ikke hvordan jeg skal ta det opp uten å lage dårlig stemning Anonymkode: 16837...6ed
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Legg der bak deg og gå videre. Anonymkode: bec39...260 9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Vil bare underskrive at der har du en av grunnene til at menn ikke skal ha «veninner». Anonymkode: a73d1...573 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil bare underskrive at der har du en av grunnene til at menn ikke skal ha «veninner». Anonymkode: a73d1...573 Akkurat. Anonymkode: 77d50...d78
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Legg der bak deg og gå videre. Anonymkode: bec39...260 Hvordan?!!! vet ikke hvordan??? Jeg har prøvd 5 ganger Anonymkode: 16837...6ed
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #7 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Akkurat. Anonymkode: 77d50...d78 Meida, han får lov å ha venninner. Jeg har jo kompiser også. Men jeg forskejllsbenhandler ikke. Han vet sin plass i forholdet, og jeg har aldri gjort han usikker. Det sier han selv Anonymkode: 16837...6ed
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #8 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Meida, han får lov å ha venninner. Jeg har jo kompiser også. Men jeg forskejllsbenhandler ikke. Han vet sin plass i forholdet, og jeg har aldri gjort han usikker. Det sier han selv Anonymkode: 16837...6ed Ja, og dette er altså problemet. Ingen av oss som ikke tillater venner av motsatt kjønn, ville opplevd noe sånt som du skisserer her. Anonymkode: 77d50...d78 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #10 Skrevet 18. januar 2021 CorvusCorax skrev (17 minutter siden): Hva sa hun? At jeg var arrogant, cocky, høy på pæren og selv opptatt. Slik er jeg ikke i det hele tatt. Og hun gikk inn i detaljer osv. derfor jeg er forbanna på hun. Anonymkode: 16837...6ed
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #11 Skrevet 18. januar 2021 Dette var lite oversiktlig. Vi må ha alle fakta på bordet for å kunne rådgi deg ordentlig, TS. Hva var situasjonen? Hvorfor sa hun det? Hva gjorde du? Hva sa typen din da han ble sur? Hvor lenge er det siden? Har slike ting skjedd flere ganger? Osv osv. Anonymkode: 71d41...cb2 9
CorvusCorax Skrevet 18. januar 2021 #12 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): At jeg var arrogant, cocky, høy på pæren og selv opptatt. Slik er jeg ikke i det hele tatt. Og hun gikk inn i detaljer osv. derfor jeg er forbanna på hun. Anonymkode: 16837...6ed Sa hun dette ordrett eller er det slik du tolker det hun sa? Hadde du vært frekk mot henne? 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #13 Skrevet 18. januar 2021 Så, en venn av kjæresten liker deg ikke. Livet går videre. Anonymkode: 7c211...88d 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #14 Skrevet 18. januar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: At jeg var arrogant, cocky, høy på pæren og selv opptatt. Slik er jeg ikke i det hele tatt. Og hun gikk inn i detaljer osv. derfor jeg er forbanna på hun. Anonymkode: 16837...6ed Har du gått innover og spurt deg selv om du har noen av disse trekkene? Tatt et dypdykk i deg selv og virkelig gransket selv om det eventuelt gjør vondt og du innser at du ikke er så perfekt som du trodde? Er det vanskelig å glemme denne saken fordi det er vanskelig å tenke på at du har noen "feil"? Spørsmålene er ikke ment som kritikk på noen måte, men de kan være nyttige å stille seg selv og eventuelt forsøke å endre på noe. Hvis du kommer til at det ikke ligger noe i det så er det jo vennen til kjæresten din som har et problem. Man blir ikke likt av alle og sånn er det desverre litt livet er. Noen funker man bedre med enn andre. Det er vanskelig å gi noen råd siden vi egentlig ikke vet noe mer enn det du har skrevet, men det beste er antakelig bare å ta et dypdykk i seg selv, eventuelt jobbe med det man finner og gå videre i livet. Det er ikke koselig å vite at noen ikke liker en, men det er ikke jordens undergang.Si gode ting til deg selv og at du er god nok uansett hvor landet ligger. Anonymkode: 96ba4...5b8 6
Nymerïa Skrevet 18. januar 2021 #15 Skrevet 18. januar 2021 Hvordan vet du hva hun sa hvis det var bak din rygg? Og når du sier at han ikke tok din side, vil det si at han var der da hun sa det eller skjedde baksnakkinga til noen andre og han tok ikke din side da du fortalte han om det? 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #16 Skrevet 18. januar 2021 Men altså - så når hun sa dette, så ble kjæresten din sint på deg....? Hvordan arta det seg? Ble han sint og gjentok de samme beskrivelsene om at du var «arrogant, cocky, høy på pæren og selv opptatt»? For det er jo innmari ikke greit. En ting at han ikke tar deg i forsvar ovenfor henne. Men om han så tar til seg hennes anklager og ‘papegøyer’ dem til deg - da er det langt forbi ikke greit. Anonymkode: 1178b...e10
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #17 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men altså - så når hun sa dette, så ble kjæresten din sint på deg....? Hvordan arta det seg? Ble han sint og gjentok de samme beskrivelsene om at du var «arrogant, cocky, høy på pæren og selv opptatt»? For det er jo innmari ikke greit. En ting at han ikke tar deg i forsvar ovenfor henne. Men om han så tar til seg hennes anklager og ‘papegøyer’ dem til deg - da er det langt forbi ikke greit. Anonymkode: 1178b...e10 Synes nå han skal forsvare kjæresten sin ovenfor henne. Om han mener hun har rett eller ei! Anonymkode: c29d2...8f9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #18 Skrevet 18. januar 2021 Drama, drama, drama. Du kommer til å miste fyren om du fortsetter sånn. Cat-fight mrd en manns venninne er det mest usjarmerende som finnes. Innse at du er sjalu, slutt med det, ellers tar forholdet garantert slutt. Presser du kjæresten mer, ryker forholdet. Anonymkode: 9eb17...c48 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #19 Skrevet 18. januar 2021 NymeriaRhoynar skrev (16 timer siden): Hvordan vet du hva hun sa hvis det var bak din rygg? Og når du sier at han ikke tok din side, vil det si at han var der da hun sa det eller skjedde baksnakkinga til noen andre og han tok ikke din side da du fortalte han om det? Jeg må jo ha fått vite det fra et sted, og han fortalte meg det Anonymkode: 16837...6ed
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #20 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Drama, drama, drama. Du kommer til å miste fyren om du fortsetter sånn. Cat-fight mrd en manns venninne er det mest usjarmerende som finnes. Innse at du er sjalu, slutt med det, ellers tar forholdet garantert slutt. Presser du kjæresten mer, ryker forholdet. Anonymkode: 9eb17...c48 Hvis jeg mister noen som ikker lojal bak ryggen min, så vil jeg ikke ha dem heller. Hadde likt at typen din sine venninner slengte dritt om deg og at han ikke støttet deg? Anonymkode: 16837...6ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå