Gjest Lizbet Skrevet 13. august 2005 #1 Skrevet 13. august 2005 Hvordan er det nå - kan man fremdeles gå med buksa oppi støvlettene/bootsene? Trenger en oppdatering etter sommeren.
~sikka~ Skrevet 13. august 2005 #2 Skrevet 13. august 2005 Du kan vel gjøre hva du vil. Personlig har jeg alltid buksa utenpå skoene.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #3 Skrevet 14. august 2005 Hvordan er det nå - kan man fremdeles gå med buksa oppi støvlettene/bootsene? Trenger en oppdatering etter sommeren. ← Ja, det kan du! Kommer bare mer og mer.
Tulipan Skrevet 14. august 2005 #4 Skrevet 14. august 2005 Hei!!! Ser at det er mange som har buksen nede i skoene. Men personlig synes jeg det er helt grusomt. Men meg om det....
Arkana Skrevet 14. august 2005 #5 Skrevet 14. august 2005 Hei!!! Ser at det er mange som har buksen nede i skoene. Men personlig synes jeg det er helt grusomt. Men meg om det.... ← Enig. Jeg synes det ser helt teit ut. Det er utroligt hva folk går kledt i bare fordi det kalles "mote" eller har et fancy merke.
Saeria Skrevet 14. august 2005 #6 Skrevet 14. august 2005 Hei!!! Ser at det er mange som har buksen nede i skoene. Men personlig synes jeg det er helt grusomt. Men meg om det.... ← Enig med deg og Arkana der. Jeg kunne aldri ha trødd bukse ned i sko. *80 talls flashback, når mamma kledde på den lille uvitende Saeriajenten*
Tulipan Skrevet 14. august 2005 #7 Skrevet 14. august 2005 (endret) Enig med deg og Arkana der. Jeg kunne aldri ha trødd bukse ned i sko. *80 talls flashback, når mamma kledde på den lille uvitende Saeriajenten* ← Kan rett og slett ikke noe for det, men rett og slett gruuuuuuuusomt. Og så legne disse som kaller seg for moteskapere kaller det for mote, så er det uendelig mane som går med det. Huffa meg Endret 14. august 2005 av Tulipan
*Ariel* Skrevet 14. august 2005 #8 Skrevet 14. august 2005 Det positive med den moten er jo at man slipper å bli våt og sølete langt oppå leggen, og få slitasje med hull bak på hælen på buksene.
Gjest Hel Skrevet 14. august 2005 #9 Skrevet 14. august 2005 Det er utroligt hva folk går kledt i bare fordi det kalles "mote" eller har et fancy merke. ← Eller fordi de rett og slett synes det er fint.
Hawaii Skrevet 14. august 2005 #10 Skrevet 14. august 2005 Eller fordi de rett og slett synes det er fint. ← F.eks det ja.. Jeg er ikke en som følger moten noe særlig, men synes det er fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå