AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Jeg mistet jobben pga corona, en jobb der jeg allerede tjente dårlig. Jeg får nå dagpenger. På dagpenger får jeg bare så og så mye prosent av lønnen min, og jeg får ikke endene til å møtes. Jeg kan ikke kutte mer på de utgifter jeg har, jeg får ikke presset dem mer ned. Og for å ha mulighet til tak over hodet, mat, strøm, Internett ( har jeg ikke det, har jeg et liv jeg bare må se i veggen, jeg er har ikke råd til sosialt liv) som er de mest vanlige tingene som en må ha idag for å ha et greit liv, så må jeg ha mer inn enn hva jeg får. Jeg har søkt jobber i HELE Norge, absolutt alt av yrker og stillinger, men til ingen nytte. Jeg har prøvd ALT, men det er helt sjukt og vanskelig det er å få ny jobb nå. Og selvom jeg bare er 28 år gammel med mye arbeidserfaring, så er jeg ikke populær på noen som helst måte blandt arbeidsgivere nå. Jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med i litt over 1,5 år, og vi er veldig seriøse. Han har veldig mye penger, er ikke påvirket av corona i det hele tatt og lever fint. Han forventet at jeg skal ha muligheter til å være med på ting som god mat i helger, og at jeg kan spandere kino hvis jeg ønsker vi skal finne på noe, selvom han VET hvor ekstremt dårlig råd jeg har. Han spanderer sjeldent mat på meg en gang, vi må alltid dele utgifter 50/50 og jeg klarer det ikke mer. Jeg har derfor begynt å selge meg litt for å få livet til å gå rundt. Jeg vet han ikke har noe forsørgerplikt over meg, men han har så mye penger at akkurat nå for tiden kunne jeg trengt hjelp på den måten at han kanskje tok noen ekstra utgifter til jeg fikk jobb igjen. Men siden han blir sur når jeg har lite penger og han evt må legge ut, så måtte jeg finne en løsning. Jeg har dårlig samvittighet, men på en annen måte føler jeg at jeg ikke har noe valg. Jeg har ingen å spørre om hjelp. Jeg har det ikke bra, jeg har det egentlig kanskje kjipt. Jeg trodde aldri jeg skulle havne i denne situasjonen. Og før noen sier det, jeg vet det finnes steder og organisasjoner for å få mat, men jeg trenger penger til å betale regningene og husleien min. Og jeg trenger mer mat i uken enn det man får fra organisjoner. Jeg har fått noe hjelp av dem, men det er svært lite mat fordelt utover uken, og jeg spiser lite, men trenger uansett mer enn det. Jeg bruker såklart beskyttelse, men innerst inne vel jeg ikke dette. Men jeg får ikke noe billigere sted å bo nå, jeg får ikke hjelp av nav, jeg har det helt jævlig og går nå rundt og føler livet er fortapt. På en måte så burde jeg jo gå fra kjæresten, jeg gjør jo noe fælt. Samtidig så prøver jeg på et vis å se det som et yrke for å klare meg en periode. Jeg vil jo være med kjæresten min, så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre lengre. Jeg trenger råd og ber så om å ikke bli kappet hodet av i denne tråden. Tro meg, jeg hadde aldri valgt dette hvis jeg kunne gjort noe annet. Anonymkode: d1154...9e6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Vel....... jeh er ganske sikker på at om du sa til typen din at enten hjelper han deg gjennom kneika eller så horer du deg, så hadde han bidratt, hvis ikke kunne han dumpet deg. Du MÅ ikke hore deg men du velger det. Anonymkode: fc119...79c 25
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Kjæresten din burde jp ha hjulpet deg. Han er ikke verdt å prostuere seg over. Ville ikke ha sakt noe om det ville heller tasta om han ville hjulpet deg, og hvis ikke så får du tenke ut hva du vil gjøre videre. Anonymkode: a60d2...d52 12
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Bor du i nærheten av Oslo trenger kolonial folk. Skoler trenger assistenter som kan komme på kort varsel. Sikker på at du har prøvd absolutt alt? Anonymkode: 513b5...731 8
ntrane Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 Ikke synd på deg. Dette er helt valgt selv. Du fraskriver deg ansvar. 19
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 Hvor mye tar du? Anonymkode: df54d...d57 8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #7 Skrevet 17. januar 2021 Arbeidsmarkedet er vanskelig nå, over hele landet. Det du kan gjøre, er å oppsøke nav for hjelp til kompetanseheving. Anonymkode: 0a1ff...750 6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #8 Skrevet 17. januar 2021 Jeg kan skjønne at det er vanskelig å skaffe seg jobb, men virkelig? Prostitusjon bak ryggen til typen din? Unnskyld meg. Jeg var fattig i evigheter pga corona og har enda ikke kommet tilbake på jobb. Lever hos mine foreldre. Alt annet enn å selge min kropp videre. Tenk om din type for eksempel kjøpte en hore bak ryggen din? Hva hadde du følt? Du burde si ifra til han Anonymkode: 24225...eac 11
Populært innlegg Hannah80 Skrevet 17. januar 2021 Populært innlegg #9 Skrevet 17. januar 2021 Han forventer at du skal holde tritt med hans livstil, når han vet hvor mye du sliter økonomisk? Herregud kvinne. Hvorfor synke så dypt kun for å holde på en (ubrukelig) mann?? 72
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #10 Skrevet 17. januar 2021 Jeg har spurt om hjelp fra kjæresten min, han vil ikke forsørge meg sier han. Jeg har søkt på skoler og butikker osv, jeg har seriøst søkt på alt og i hele Norge. Alt jeg kommer over og jeg har tatt kontakt med skoler, Sfo, helsesektoren osv som ofte trenger noen, jeg har tatt kontakt mange plasser i Norge om det også . Men jeg får ikke noe, sikkert fordi så mange andre også søker nå. Jeg lever nå på litt i underkant av 8000 kr i måneden fordel på annenhver uke. Og det skal være til absolutt alt av utgifter og mat. Jeg klarer det ikke selvom jeg evt sulter meg. Jeg har spurt nav om hjelp ved siden av på sosialen, men får ingenting. Jeg vet det er fælt det jeg gjør, men jeg vet ikke mine arme råd lengre. Anonymkode: d1154...9e6 2
Klossmajor Skrevet 17. januar 2021 #11 Skrevet 17. januar 2021 Det vil overraske meg om det i det hele tatt er noe særlig til marked for prostitusjon i disse pandemi-tider. 8
gakk Skrevet 17. januar 2021 #12 Skrevet 17. januar 2021 Jeg håper du gjør det slutt med ham. Du må omgi deg med støttende og hjelpende mennesker, og det kan du velge selv, det er noe du faktisk har makt over, selv om alt annet er vanskelig nå. Ha det som livsregel! Stor klem, heier på deg 💜 21
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #13 Skrevet 17. januar 2021 Klossmajor skrev (1 minutt siden): Det vil overraske meg om det i det hele tatt er noe særlig til marked for prostitusjon i disse pandemi-tider. Da har du for høye tanker om horekunder. Anonymkode: a60d2...d52 39
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #14 Skrevet 17. januar 2021 Jeg har heller ingen familie, absolutt ingen jeg kunne bodd hos til jeg fikk jobb igjen. Anonymkode: d1154...9e6 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #15 Skrevet 17. januar 2021 Selg brukte truser istedenfor. Anonymkode: d635c...457 10
Heiheidu Skrevet 18. januar 2021 #16 Skrevet 18. januar 2021 gakk skrev (12 minutter siden): Jeg håper du gjør det slutt med ham. Du må omgi deg med støttende og hjelpende mennesker, og det kan du velge selv, det er noe du faktisk har makt over, selv om alt annet er vanskelig nå. Ha det som livsregel! Stor klem, heier på deg 💜 2
Klossmajor Skrevet 18. januar 2021 #17 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da har du for høye tanker om horekunder. Anonymkode: a60d2...d52 Eller det kan hende du har for lave. Sånn jeg forstår det ble markedet redusert som følge av sexkjøpsloven. Det vil overraske meg veldig hvis markedet ikke blir ytterligere redusert av smittefrykten pandemien fører med seg. Jeg tror nok også politiet har lavere terskel for å ta grep mot dét markedet i disse tider. Det kan jo knapt finnes en større potensiell smittekilde i et samfunn enn hva sexsalg representerer. 3
Fjellgeita27 Skrevet 18. januar 2021 #18 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har spurt om hjelp fra kjæresten min, han vil ikke forsørge meg sier han. Jeg har søkt på skoler og butikker osv, jeg har seriøst søkt på alt og i hele Norge. Alt jeg kommer over og jeg har tatt kontakt med skoler, Sfo, helsesektoren osv som ofte trenger noen, jeg har tatt kontakt mange plasser i Norge om det også . Men jeg får ikke noe, sikkert fordi så mange andre også søker nå. Jeg lever nå på litt i underkant av 8000 kr i måneden fordel på annenhver uke. Og det skal være til absolutt alt av utgifter og mat. Jeg klarer det ikke selvom jeg evt sulter meg. Jeg har spurt nav om hjelp ved siden av på sosialen, men får ingenting. Jeg vet det er fælt det jeg gjør, men jeg vet ikke mine arme råd lengre. Anonymkode: d1154...9e6 Han vil ikke forsørge deg sier du og det får jeg ikke til å stemme! Dere har vært sammen i 1,5 år også bryr han seg ikke nok til å hjelpe deg over kneika... Jeg hadde gjort det slutt når han bryr seg så lite! lykke til 😊 25
Nicathv Skrevet 18. januar 2021 #19 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg lever nå på litt i underkant av 8000 kr i måneden fordel på annenhver uke. Og det skal være til absolutt alt av utgifter og mat. Jeg klarer det ikke selvom jeg evt sulter meg. Jeg har spurt nav om hjelp ved siden av på sosialen, men får ingenting. Anonymkode: d1154...9e6 Du får bare 8000 i mnd av sosialen? Og de hjelper deg ikke med boutgifter? Merkelig. I første innlegg skriver du at du får dagpenger. Her skriver du at du får penger fra sosialen (økonomisk sosialhjelp). Hvis du får dagpenger så må du ha jobbet ganske lite hvis du bare får utbetalt 8000. Hva er sant? 8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #20 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har spurt om hjelp fra kjæresten min, han vil ikke forsørge meg sier han. Jeg har søkt på skoler og butikker osv, jeg har seriøst søkt på alt og i hele Norge. Alt jeg kommer over og jeg har tatt kontakt med skoler, Sfo, helsesektoren osv som ofte trenger noen, jeg har tatt kontakt mange plasser i Norge om det også . Men jeg får ikke noe, sikkert fordi så mange andre også søker nå. Jeg lever nå på litt i underkant av 8000 kr i måneden fordel på annenhver uke. Og det skal være til absolutt alt av utgifter og mat. Jeg klarer det ikke selvom jeg evt sulter meg. Jeg har spurt nav om hjelp ved siden av på sosialen, men får ingenting. Jeg vet det er fælt det jeg gjør, men jeg vet ikke mine arme råd lengre. Anonymkode: d1154...9e6 Kan du få litt støtte av foreldre? Om enn bare som et lån? Anonymkode: 0a1ff...750
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå