Visdomstannaverker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Dere som har vært i kontakt med en klarsynt, hva sa de om deres tidligere liv, og hvor annerledes var de i forhold til dette? Like mange barn? Var dere med familien dere har i dette liv, gift med samme mann, osv? Er et veldig interessant emne for meg, og alltid lurt på slike ting fra jeg var veldig liten.. 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Reinkarnasjon er fascinerende, men det er bare tull. man lever ikke mer en 1 liv. 2
Visdomstannaverker Skrevet 17. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2021 Aragorn ll Elessar skrev (5 minutter siden): Reinkarnasjon er fascinerende, men det er bare tull. man lever ikke mer en 1 liv. Hvordan vet du at det er tull? Har du satt deg inn i det? Bare lurer😁 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Aragorn ll Elessar skrev (1 time siden): Reinkarnasjon er fascinerende, men det er bare tull. man lever ikke mer en 1 liv. Men så fint at du sitter på fasiten da! Nå var det vel ikke din personlige mening ts lurte på. Ts: jeg har ikke gått til klarsynt som har snakket om dette til meg. Kunne tenke meg å hatt en samtale med Lilli Bendriss om temaet. Jeg har hatt en svært livaktig drøm om tidligere liv, blant annet at jeg studerte sykepleie i en spesiell by, jeg fikk et glimt av en leilighet/hybel og jeg hørte musikk (tydelig spilt fra grammofon). Da jeg våknet, hadde jeg en tydelig følelse av at dette faktisk har skjedd meg i et tidligere liv. Jeg googlet plassen jeg drømte om, fordi jeg hadde så sterke følelser rundt det. Da fant jeg ut at drømmen kunne stemme. Byen er ikke hovedstad nå lengre, og heller ikke en by jeg har hørt noe om før (annet enn at jeg visste at den eksisterte), men innenfor den tidsrammen drømmen min kunne handle om, var det som en hovedstad i det landet. Og det var et sykehus i byen som utdannet sykepleiere. Syns det er veldig spennende, og det kan selvsagt ha vært en tilfeldighet. Men drømmen og følelsene rundt det sitter i meg enda (og jeg bruker å glemme drømmer raskt). Jeg er ikke sykepleier i dette livet, og har aldri vært inne på tanken å studere det heller. Anonymkode: 8f2f9...590 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 Jeg synes Lilli Bendriss er så skummel at jeg hadde valgt vandrende lampeskjermer og snakkende veggmaleri, før besøk av henne Veldig søt, men akk så skremmende.. Anonymkode: d62b5...0cd
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 Visdomstannaverker skrev (9 timer siden): Dere som har vært i kontakt med en klarsynt, hva sa de om deres tidligere liv, og hvor annerledes var de i forhold til dette? Like mange barn? Var dere med familien dere har i dette liv, gift med samme mann, osv? Du skriver som om du vet at vi har levd flere liv. Hvorfor tror du det? Anonymkode: 3c7b4...8f2 1
Riskremmedfløte Skrevet 18. januar 2021 #7 Skrevet 18. januar 2021 Jeg trodde på slikt før. Jeg har sitt ekte helvette her på jord. Liv som omtrent ikke kan bli verre. Det gir ingen mening at dem skal bli født for å lide slikt i livet. Det er bare 1 liv. Om det finnes en gud eller ikke betyr ikke at vi skal ha mer en 1 liv. Vi er bare et intelligent dyr men, fortsatt et dyr akkurat som alle andre beviste vesener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå