Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Studerer arkitektur nå, elsker å være kreativ og syns fagene er spennende, men alt presset bryter meg ned og jeg skjønner ikke at jeg skal klare dette i 4 år til? (Er totalt 5 år..). Studerte først kunst og etter kunstskolen begynte jeg på arkitektstudiet, bare vet ikke om dette er noe man fixer hvis jeg ikke føler jeg takler det nå? Bor periodevis på skolen, føler jeg er stressa og sliten og har kort lunte, bare skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre?

har også alltid hatt en liten drøm om å bli jordmor og syns det virker så fantastisk fint (og tøft!!) å jobbe med kvinnehelse og barsel, det vakreste som er. Noen som har følt på det samme? Eller som har erfaring som utdannet arkitekt/jobblivet eller arbeid som jordmor? Evt sykepleier?

setter pris på all hjelp<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil bare si at det blir ikke lettere i jobb som arkitekt.. En venninne av meg jobber som det, hun jobbet døgnet rundt virker det som. Høyt arbeidspress og mye ansvar. Mannen hennes må jobbe redusert for at de skal få familielivet til. Dette er en karrierejobb, så vit hva du går til. 

Anonymkode: 9153a...45c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...