Gå til innhold

Dere med kjæreste og Bursdag hvordan feirer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på, hvordan planlegger dere bursdagen deres? Mine venninner vil feire min bursdag, men jeg har ikke hørt noe fra min kjæreste, første gang jeg er i denne situasjonen så hvordan gjør dere det? Sier detre nei til venninner og feirer med kjæreste? Minner ham på det? Synes det er kipt fordi jeg vet ikke hva jeg skal si, har bursdag om en uke og kjæreste har ikke sagt noe, skal jeg si noe til ham osv?

Anonymkode: 5eba1...bf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg pleier å feire med familien, så han blir også med. Hvis famimiefeiringen ikke er på dagen går vi ut og spiser middag på dagen.

Anonymkode: 8ff01...644

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei!

Jeg lurer på, hvordan planlegger dere bursdagen deres? Mine venninner vil feire min bursdag, men jeg har ikke hørt noe fra min kjæreste, første gang jeg er i denne situasjonen så hvordan gjør dere det? Sier detre nei til venninner og feirer med kjæreste? Minner ham på det? Synes det er kipt fordi jeg vet ikke hva jeg skal si, har bursdag om en uke og kjæreste har ikke sagt noe, skal jeg si noe til ham osv?

Jeg ville sagt det til han. Så kan han si fra hvis han ønsker deg for seg selv, enten på dagen eller en annen dag, og så avtaler du med vennene dine etter dette. 

Anonymkode: 13964...e62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...