AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Føler samboer nedprioritererer meg. Han henger alltid mye med sine venner. Jeg skjønner at han har behov for det. Har til og med tatt opp at jeg føler meg så nedprioritert. Han drar så mye på «drikketur.» i tillegg til at det er korona..... Når e..jeg tar initativet til noe aktiviteter, så blir jeg nesten avvist.. :((((. Når han spør meg. Er foreldrene alltid med. Har sagt til han at jeg savner å ha alenetid med han... gang på gang så velger han å dra på fylla med venner. Vet jeg høres sjalu ut. Men det irriterer meg at han drar med en konpis som har dame. Og damen til kompisen inviterer alltid bestevenninna. Jeg har aldri blitt invitert. Det gjør meg småsjalu, fordi typen aldri forteller hva de gjør..., jeg vurderer å flytte vekk fra han. Vi har vært sammen i 5 år.... det er ikke bare å slå opp..men jeg orker nesten ikke mer av å føle meg alene.. jeg er forresten 23 år og typen er 30 år Anonymkode: 5b170...91a 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Jeg er forresten en ekstrovert person, som elsker å være sosial. Har vært lite sosial nå pga. korona. Treffer kun fast 1-2 venninner. Men har begrenset meg.. Noen som har råd ang. hva jeg burde gjøre? - ts Anonymkode: 5b170...91a
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 Ta en prat med ham om det. Du trenger jo ikke å fremstå som sjalu for at han er med vennene sine, men si at du synes det er dumt at når du tar initiativet til ting så avviser han og at du aldri blir prioritert. Anonymkode: 6ec49...248 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå