AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Og det tærer veldig på meg. Jeg tenker på det hver dag. Jeg er kåt daglig, og kunne gjerne hatt sex daglig, flere ganger også. Og utforske nye ting. Skulle så ønske han var mer kåt, og begjæret meg litt. Jeg har prøvd å snakke med han, men han liker ikke å snakke om sex. Har så lyst å si det rett ut, men tørr ikke. Han gjør at jeg synes det er flaut. Og når han vet jeg har mer lyst, men ikke gir meg mer. Tenk om han bare kunne feks plutselig slikke meg, fingre eller knulle meg. Kun tenke litt på min nytelse til en forandring. Jeg føler meg så dum og kravstor, og ikke god nok. Forstår virkelig ikke hvorfor han ikke digger at jeg har blitt mer kåt og villig. Virker som han ikke gidder å bruke så mye tid på sex. Og er trøtt og sliten. Vet ikke hvordan jeg skal takle dette. Klikker snart for meg!!!! Vanlig å miste sexlysten når menn blir eldre? Over 50 år? Hadde han sagt til meg at han hadde fått mer lyst, hadde jeg virkelig prøvd å gi han mer. Og vært livredd for at han ikke fikk nok, og fant ei elskerinne. Bare jeg som tenker slik? At han ikke gjør en god nok innsats? Anonymkode: 60d16...7ec 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Ta det opp med han! Si at du trenger mer action på soverommet, at hvis han ikke gir deg det må du finne det et annet sted. Prøv også å lek med deg selv når han er i nærheten, kanskje det øker lysten hans. Anonymkode: c2c9d...348
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Jeg har med stor suksess begynt med massasje på mannen. Det trenger ikke være seksuelt, men gir en deilig nærhet til begge. Har gitt med og uten olje, og med og uten klær på. Kan være noe så enkelt som å gi fot og ben massasje i sofaen, eller nakke og skulder når dere ser på tv. Jeg kunne ikke massere før, men nå får kjempeskryt av kjæresten min. Han har aldri noen gang fått så deilig massasje før😍 Anonymkode: 333f1...fbc
Bamseklemmer Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vanlig å miste sexlysten når menn blir eldre? Over 50 år? Hadde han sagt til meg at han hadde fått mer lyst, hadde jeg virkelig prøvd å gi han mer. Og vært livredd for at han ikke fikk nok, og fant ei elskerinne. Bare jeg som tenker slik? At han ikke gjør en god nok innsats? Det er nok vanlig å miste sexlysten, hvis man ikke vedlikeholder med sex eller onani... Skjønner godt du er bekymret, og det er ikke så enkelt å få svar fra en som ikke vil snakke om det. Det er heller ikke så lett å snakke om nederlaget av å ha mistet sexlysten heller, han vil så gjerne ha sex med deg for at du skal føle deg elsket og begjært... Jeg snakker om egen erfaring, jeg mistet sexlysten i begynnende 40 årene. Men det var pga at hun skiftet legning, så da ble det jo ingen sex og gradvis gikk i null sexlyst... Leste en del om sexlyst og fikk forståelse på manglende sexlyst.. Så jeg startet med knipeøvelser/kegel/pc-muskel-trening, etter en måned var jeg totalforandret... Så sexlysten kan trenes tilbake og det gjelder også kvinner, testosteronnivået har også betydning. Ikke sikkert mannen din vet om det jeg skriver, men du kan jo lese litt om det og prøve å snike det inn på han?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 Det er en myte at alle menn har høyere sexlyst enn damer. Kanskje du kan få han til å sjekke testosteronnivået? Eller så må du enten akseptere at det er slik det er, og kanskje kose deg på egenhånd oftere, eller så må du gå fra han. Anonymkode: 34bb6...a8d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 Masse onani og en elsker innimellom. Anonymkode: b6ebd...d4b 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #7 Skrevet 18. januar 2021 Gi deg sex? Hva gir du til ham da? Anonymkode: 8277f...448
SlemUlv Skrevet 18. januar 2021 #8 Skrevet 18. januar 2021 Kommunikasjon er en god ting, fortell ham nøyaktig hvordan du føler. Om han har lav sexlyst, kanskje han er villig til å gi deg et åpent forhold? Eller, kanskje det fører til mer sex mellom dere 😃
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #9 Skrevet 18. januar 2021 Dere må kommunisere. Det er første steget. Jeg har også høyere sexdriv enn min samboer, og løser dette ved å onanere hyppig. Jeg synes også det er deilig å, som noen nevnte over her, å massere. Kysse her og der, kjæle og bare være kjærlig, egentlig, uten at det er noe seksuelt. Jeg får ikke utløp for det seksuelle i meg, men jeg får nærhet, og det demper frustrasjonen/fortvilelsen. Av og til fører sånne ting til sex også, men da på hans premisser - jeg tar ikke initiativ med mindre jeg merker at han blir mer "med"... Har du prøvd å onanere foran ham? F.eks at du legger deg litt tidligere enn ham, og koser med deg selv til han kommer inn, og han får se deg i aksjon, våt og oppsvulmet, sukkende og villig? Det gjør jeg iblant, selv om jeg egentlig synes det er kleint (derfor jeg ikke gjør det så ofte, og det er også kjipt med avslag. Så ligger man der søkkvåt og verkende). Anonymkode: 6ba06...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå