AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Jeg syns det er trist at jeg ser familien så sjelden, jeg er nå godt voksen. Det er stort sett bare jeg som har tatt initiativ til å gjøre noe/møtes/ringes Jeg ser hverken farssiden eller morrsiden (skilt lag ) eller noen av søsknene mine. Flere som har det slik? Anonymkode: 32ed6...090
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #3 Skrevet 20. januar 2021 Jeg har nesten ikke kontakt med min familie heller. Jeg er veldig ensom og nokså alene i livet. Det eneste jeg drømmer om er at noen er glad i meg som jeg kan dele hverdagen med. Da hadde jeg hatt alt jeg ønsket meg. Ble ghostet av en jeg nylig har møtt så lykkes ikke akkurat på dating fronten. Blir noen tårer hver kveld... Anonymkode: f3f97...bbc
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 Jeg har det litt på samme måte. Er singel og har ikke barn, og liten øvrig familie. Jeg vil så gjerne ha bedre kontakt med det ene søskenet jeg har, men h*n er vanskelig å komme innpå, og h*n tar aldri initiativ til å finne på noe. H*n er nok litt sånn ellers i livet sitt også, slipper ikke venner innpå seg heller. Veldig merkelig, skjønner ikke helt hva h*n tenker eller ønsker.. veldig leit, jeg tenker masse på dette. Har ellers bare en av foreldrene mine igjen som lever, og h*n har alltid vært en flott forelder tidligere, men de siste årene har noe endret seg. H*n er ikke interessert i å høre meg fortelle om noen ting, verken positive eller negative ting som skjer, gidder ikke høre om jeg har det bra eller ei, hvordan det står til osv. H*n prater bare om seg selv, og avbryter så fort jeg åpner munnen. Kommer aldri på besøk, sier stadig nei når jeg inviterer på middag. Ja det gjør både forelderen min og søskenet mitt😔 Det er mitt familieliv😔 Drømmer om å finne en god partner, en som viser han er glad i meg, og finner meg verdifull, en å dele hverdager og helligdager med❤️ Anonymkode: f436b...817
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #5 Skrevet 21. januar 2021 Er ikke alltid familie gjør deg godt. Anonymkode: fbb05...d2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå