Gå til innhold

Innafor å sende bilde av brystene til fastlegen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mistenker trøske på brystene, da baby har det i munnen. Brystene svir skikkelig mellom ammeøktene..🙄 

Brystknoppene er veldig røde, så jeg lurer på om det er innafor å ta bilde av og sende til fastlegen ifm ekonsultasjon?

Anonymkode: 3be07...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du skal ha ekonsultasjon har du uansett mulighet til å vise fram brystvortene eller et bilde av dem da. Jeg ville sett noen bilder uoppfordret. 

Anonymkode: 65125...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør legen først, og send i så fall kun bilde av det aktuelle området, ikke bilde av hele brystene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan aldri tenke meg at legen trenger å se bilder av bryst og brystvorter.  Det virker litt over the top.
Hvis du ammer og det er rødt og sårt, så trenger han barnevennlig beskrivelse av hva du plages med . Legen har erfaring med sånne ting, og kan skrive ut et middel for trøske eller hva det måtte være.

Anonymkode: c8e5b...de4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte bare en melding via helsenorge og beskrev problemet, fikk resept på mycostatin over nett! 

Anonymkode: 2f592...34d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Kan aldri tenke meg at legen trenger å se bilder av bryst og brystvorter.  Det virker litt over the top.
Hvis du ammer og det er rødt og sårt, så trenger han barnevennlig beskrivelse av hva du plages med . Legen har erfaring med sånne ting, og kan skrive ut et middel for trøske eller hva det måtte være.

Anonymkode: c8e5b...de4

For de fleste leger og helsepersonell forøvrig er det ingen forskjell på en sår pupp, en sår tunge eller et sårt underliv. Det er sidestilt med et sår på armen. Ville du sendt bilde av et sår på armen? Hvis ja, kan TS sende bilde av brystet sitt. 

TS: jeg har sendt bilde av både mitt bryst (sår ved amming), guttungens penis (rød og hoven) og mye annet rart til fastlegen min - hun starter alltid svaret med at hun setter pris på bilder for det gjør det enklere for henne å forestille seg problemet 😄

Anonymkode: 9d093...192

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send bilde. Legen er nok ikke i tvil om hvorfor  du har sendt 😅tror ikke han mistenker at bilde av et rødt og hovent ammebryst er et forsøk på å forføre han 🙈😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte fælt på hva slags tråd som hadde en slik overskrift....   🤣🤣🤣

Anonymkode: 84ac5...213

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lurte fælt på hva slags tråd som hadde en slik overskrift....   🤣🤣🤣

Anonymkode: 84ac5...213

hehe så for meg noe annet jeg også😂

Anonymkode: 45a91...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...