Gå til innhold

hvordan føles det å være ubrukelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så trist at dette forumet inneholder så mye søppel. Freak.no er bedre, der foregår det faktiske debatter av dybde. Her inne er det bare søppel og tull. En haug med anon-kontoer med feite, arbeidsledige, uutdannede mennesker med mindreverdighetskomplekser.

Ja, jeg sa feit. Du som leser er helt sikkert feit, ingen figur og garantert ikke lykkelig.

Hvis du ikke følte noe med dette innlegget, gjelder det ikke deg. Her sikter jeg kun til de som er ondskapsfulle og bryter andre ned. - Ikke noe galt i og være tjukk, har ingenting å si, men de som mobber andre her inne er feite på en dårlig måte. Den dårlige måten betyr at de vet de er feite og føler seg som søppel pga. det, derfor skal de spre hat. Da minner jeg bare om at du fortsatt er feit, ubrukelig og det eneste du har lært deg er å bruke et tastatur. Kanskje du kan telle til ti også?

Anonymkode: 61aa9...a73

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det føltes nok godt. 😘

Anonymkode: 82e81...afe

Skrevet

Oi, så fettfobisk du er da😳

Anonymkode: e3173...71f

Skrevet

Det føles fantastisk

Skrevet

Det er ikke noe galt med å være tjukk, feit eller større. Jeg er glad i alle mennesker, bortsett fra udugelige hatere. Dere er fremdeles feite, ubrukelige, stygge og alene etter og ha hatet på noen andre. Du føler deg bra i 0,3 sekunder før du ser at du er feit igjen når du ser i speilet. lol.

Skrevet

Stakkars deg, sier ikke mer.

• Liker 2
Skrevet

Noen har hatt en særdeles dårlig helg😂.

Anonymkode: fc72a...27c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det føltes nok godt. 😘

Anonymkode: 82e81...afe

Du følte deg truffet, så den her går ut til deg. Du er fremdeles som du er ett er innlegget ditt. Work on it.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oi, så fettfobisk du er da😳

Anonymkode: e3173...71f

Nei ikke egentlig, får ut frustrasjonen min. Mamma er også tjukk, er glad i henne. Jeg vet hvordan hun har det pga. det så jeg prøver egentlig bare å skyte folk der det gjør vondt. Til alle som er større så er jeg ikke imot det, jeg er imot de som er anonyme og prøver å såre andre. De føler seg helt sikkert stygge og feite så derfor utagerer de, poenget er at de fremdeles er feite og stygge.

Aragorn ll Elessar skrev (Akkurat nå):

Det føles fantastisk

Det er vel derfor du er såpass aktiv her inne, du har ingen å snu deg til så du må ha alt ut her.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen har hatt en særdeles dårlig helg😂.

Ja faktisk, når du sier det. Jeg har vel egentlig det, hahaha, så jeg gjorde jo egentlig det samme som de gjør. Jeg retter meg derimot ikke mot en enkelt person, takk for at du fikk meg til å dra på smilebåndet akk nå. Fikk litt lyst til å gi deg en klem. 😄

Skrevet

Det finnes feite folk her som ikke rakker ned på andre også. 

Anonymkode: f30f7...509

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes feite folk her som ikke rakker ned på andre også. 

Anonymkode: f30f7...509

Kan du ikke å lese eller er du tvers igjennom det dummeste mennesket som har tilgang til internett? Les innleggene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja faktisk, når du sier det. Jeg har vel egentlig det, hahaha, så jeg gjorde jo egentlig det samme som de gjør. Jeg retter meg derimot ikke mot en enkelt person, takk for at du fikk meg til å dra på smilebåndet akk nå. Fikk litt lyst til å gi deg en klem. 😄

Onlineklem mottatt. Sender en tilbake🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Onlineklem mottatt. Sender en tilbake🥰

Takk! Det trengtes i kvelden, ønsker alle god kveld. Alle folk av alle figurer, bortsett fra de som er feite OG ondskapsfulle. Så lenge dere elsker dere selv er det alt som teller, de som angriper andre elsker jo ikke seg selv. 

Skrevet

Surpompen

Anonymkode: a7182...96d

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Surpompen

Anonymkode: a7182...96d

Lukter helt sikkert surt av både føtter og mus til deg og.

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er vel derfor du er såpass aktiv her inne, du har ingen å snu deg til så du må ha alt ut her.

Sorry you are wrong.

Skrevet

Usj,  du skriver jo akkurat sånn som jeg gjør når jeg har fått i meg litt for meget rødvin 😅

Anonymkode: 1c6ab...4bb

• 8 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 23.13):

Usj,  du skriver jo akkurat sånn som jeg gjør når jeg har fått i meg litt for meget rødvin 😅

Anonymkode: 1c6ab...4bb

Nei guri, der traff du spikeren på hodet gitt. Beklager den til alle som leste denne, var i en dårlig periode. 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...