Gå til innhold

Far og samboer tvinger barnet-intimvask

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Hver eneste gang mitt barn har vært hos far og samboeren forteller hun gråtkvalt hvordan de tvinger henne til å bruke masse såpe inne i skrittet og hvordan de tvinger henne til å la de gjøre det for ho. 
ungen er nå 7år og klarer helt fint å dusje seg selv (med veiledning når det trengs). Hun får også vondt av å bruke såpe på grunn av atopisk eksem og det er ekstra sensitivt i underlivet. 

Barnet forteller at det føles ekkelt ut og er veldig ubehagelig. Og etterpå er hun flau. 
hun forteller hvordan fars samboer ikke lytter når min datter sier nei. Far lar samboeren styre på. 
jeg har sagt ifra mange ganger. Muntlig og skriftlig. Men de nekter å høre.. De er direkte ubehagelige og truer meg med anmeldelse om jeg våger å holde tilbake samvær (jeg har spurt om å få hoppe over samvær fordi barnet ikke vil. Da på grunn av frykt for fars samboer som tvinger seg på under vask). 

Hva kan jeg gjøre? Jeg blir ikke hørt noen steder og nå har barnet denne opplevelsen med at noen tvinger seg på kroppen hennes. 
jeg klarte i dag å fange opp samtalen på film hvor barnet forteller uoppfordret om hvor flaut det er og hvor ubehagelig hele situasjonen er for henne. 

Anonymkode: 2dfcb...ea0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de at det hjelper mot eksemet/ er nødvendig for at eksemet ikke skal bli verre eller blusse opp? Uansett så må det tas tak i

Anonymkode: 8fa70...f4d

• Liker 6
Skrevet

Det er ikke straffbart å holde igjen samvær, de har ingenting å anmelde deg for. Men du risikerer jo rettssak om omsorgen.

Anonymkode: 748ad...2f0

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke straffbart å holde igjen samvær, de har ingenting å anmelde deg for. Men du risikerer jo rettssak om omsorgen.

Anonymkode: 748ad...2f0

Jo det er straffbart. Du kan få bøter evnt fengsel. Kan regnes som kidnapping i verste fall

Anonymkode: 2dfcb...ea0

• Liker 4
Skrevet

Den dama ødelegger jo barnet! Dette er alvorlig og langt over grensa for hva som er normalt og greit.  

Anonymkode: 39c91...c3b

• Liker 44
Skrevet

Eg dusja åleine når eg var sju... Det der er veldig merkelig. Snakk med helsestasjonen.

Anonymkode: 217da...b49

• Liker 18
Skrevet

Herregud fikk helt vondt inni meg nå. Dette er IKKE greit! :( 

Anonymkode: 653d6...297

• Liker 22
Skrevet

Du får true med å anmelde dem tilbake, da. For seksuell Krenkende atferd!

Anonymkode: fd26d...314

• Liker 46
Skrevet

Nei gud det der er helt uaktuelt! Det er intimsonen!! Dette må du gå videre med...

• Liker 18
Skrevet

Jeg hadde både anmeldt og huket inn bv. 

Anonymkode: 94ede...754

• Liker 33
Skrevet

Stakkars barn!
Hva er det de tenker med?!

Man skal heller ikke bruke såpe der!

Anonymkode: d3c47...6b1

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...