Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har akkurat gjort det slutt. Gjorde det i affekt. Han skulle komme til meg i kveld og prate men avlyste fordi han var trøtt og sliten. Han foreslo i morgen, men da er jeg opptatt. Han spurte med hva. Jeg sa jeg skulle treffe noen. Så da ble vi enige om tirsdag. Jeg vil at han skal endre mening om å gjøre det slutt. Har til nå tryglet og sagt unnskyld for alt det han var sint på meg for men til ingen nytte. Han sa at selv om vi treffer hverandre på tirsdag vil det ikke si at alt er reparert. Hva kan jeg gjøre for å bedre mine sjanser om å få han til å endre mening?

Anonymkode: f9c66...584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger å skille kjærlighet og avhengighet. En som må lokkes tilbake, ønsker du ikke å være sammen med. Det er kjipt, men ikke dødelig ❤

Anonymkode: 65b0f...65c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du trenger å skille kjærlighet og avhengighet. En som må lokkes tilbake, ønsker du ikke å være sammen med. Det er kjipt, men ikke dødelig ❤

Anonymkode: 65b0f...65c

Dette!

Jo mer du kaver, og legger deg flat, jo mer uattraktiv blir du også. Sett heller grenser for deg selv, så tiltrekker du deg andre mennesker + du får det bedre selv. 

Anonymkode: 4e90b...a59

• Liker 2
Skrevet

Men det var nettopp fordi jeg har for mange krav og alltid skal ha det på min måte at han gjorde det slutt...

Han mener jeg er egoistisk og bare tenker på meg selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men det var nettopp fordi jeg har for mange krav og alltid skal ha det på min måte at han gjorde det slutt...

Da vet du iallefall hva du skal unngå. Det beste er å la ham være i fred. Har dere avtale tirsdag så får du snakket med ham da. Inntil den tid så la ham være. Kanskje han får samlet tankene og vil gi deg en ny sjanse tirsdag.

Lykke til!

Anonymkode: 9c09e...e3c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da vet du iallefall hva du skal unngå. Det beste er å la ham være i fred. Har dere avtale tirsdag så får du snakket med ham da. Inntil den tid så la ham være. Kanskje han får samlet tankene og vil gi deg en ny sjanse tirsdag.

Lykke til!

Anonymkode: 9c09e...e3c

Takk 💔

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og da tenker du det er lurt å kreve at han skal komme tilbake fordi det har du lyst til, mens hans ønske om å gjøre det slutt, det respekterer du ikke?

Skrevet

Og da tenker du det er lurt å kreve at han skal komme tilbake fordi det har du lyst til, mens hans ønske om å gjøre det slutt, det respekterer du ikke?

Jeg ser hva du sier. Men jeg kan ikke bare gi opp mannen jeg elsker heller...

Skrevet

Jeg ser hva du sier. Men jeg kan ikke bare gi opp mannen jeg elsker heller...

Eh...jo, det kan du! Du kan begynne å respektere hva han vil. Først da kan du begynne å kalle det kjærlighet. 

• Liker 3
Skrevet

Vil du ha han tilbake, så må du få han til å bli nysgjerrig på deg igjen. 

Treff han på tirsdag og oppfør deg som det er slutt. Oppfør deg som en venn. Lat som om du har fullstendig akseptert bruddet. Men vær respektfull og hyggelig.
Kle deg litt ekstra fint. Etter dere har vært sammen noen timer eller det som er planen, så sier du at du må komme deg hjem da det er så mye som skjer for tiden. Gi han en forsiktig klem før du går og si at det var hyggelig å se han. 

Anonymkode: 377f2...3bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...