Gjest Gjest Skrevet 13. august 2005 #1 Skrevet 13. august 2005 noen som vet om en ikke så veldig dyr foundation som dekker godt? har den fra max factor.... perfect performance, den er bra.. noen flere forslag?
Gjest Eileen Skrevet 14. august 2005 #2 Skrevet 14. august 2005 Hei! Jeg kan anbefale deg en annen fra Max Factor. Color Adapt heter den og koster rundt 120 kr om jeg ikke tar helt feil. Jeg kjøper den de gangene jeg ikke har så mye penger til overs til sminke-shopping. (Nokså ofte ) Hva mener du med billig da? Jeg synes ihvertfall Max Factors foundation til 120 kr er billig. Den dekker rimlig godt-juster dekkevnen ved å blande inn litt krem eller mer dekkende ved å bruke en svamp. Jeg liker også Clinique Superbalanced Foundation. Den er for blandingshud...Den koster 215 kr,tror jeg... Dette er den makeup kremen jeg bruker nå og jeg er veldig fornøyd. Den dekker bra,men legger seg ikke utenpå huden som en maske! Jeg synes begge er billige...Er vel de beste billige foundationene jeg kommer på nå... TIPS: Spray evt en fuktighetsspra(Lauder har en bra en)over etter du har tatt på sminke. Da trekker kremen mer inn i huden og får fukt. Eileen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå