AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Jeg har nylig blitt sammen med en mann, men sexlivet er ikke akkurat det beste. Han blir hard når vi har sex, og virker tent, men ikke overtent. Jeg tror han innerst inne tenner på treningsdamer med store rumper, lår, brei rygg og skuldre. Jeg er slank med store pupper, som han aldri rører. Han har tatt av meg bh to ganger. På Instagram følger han mange jenter som har treningsinstagram, hvor dem legger ut bilder av trente kropper og øvelser. Jeg trener og tuller med at jeg skal få stor rumpe, og da ble han overivrig og sa at det var mye finere. Han har også sagt at han ønsker at jeg skal bli mer muskløs med markerte armer og rygg. Hva er greia? Om han liker slike damer så godt, kan han ikke bare finne seg en som er slik? Anonymkode: 46d23...928 2
Kvinne87Rogaland Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Det er ihvertfall ikke bra for deg å være sammen med en som får deg til å føle at du ikke er god nok! Han virker overfladisk og du bør heller finne deg en som har andre verdier og som setter pris på deg slik som du er, ikke en som prøver å endre deg og trykke deg ned. 14
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Kvinne87Rogaland skrev (2 minutter siden): Det er ihvertfall ikke bra for deg å være sammen med en som får deg til å føle at du ikke er god nok! Han virker overfladisk og du bør heller finne deg en som har andre verdier og som setter pris på deg slik som du er, ikke en som prøver å endre deg og trykke deg ned. Nei det er sant. Irriterende han startet med dette etter vi ble sammen, ser dumt ut å være sammen i to måneder bare. Han kan også stirre åpenbart på andre damer på treningssenteret, spesielt de med store rumper. Om jeg eksempel skal på do på trening og kommer tilbake, står han og gjør seg til - tøffer seg foran damene der med eksempel å bokse ut i luften Anonymkode: 46d23...928
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Om han liker slike damer så godt, kan han ikke bare finne seg en som er slik? Anonymkode: 46d23...928 Om han liker slike damer så godt, kan vel du bare finne deg en mann som foretrekker din kropp? Det er jo like relevant spørsmål. Både du og typen din er villig til å leve med at han foretrekker muskuløse damer. Synes ikke du skal legge ansvaret for å slå opp på han. Anonymkode: 07269...c42 7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 Er det virkelig bedre å være sammen med en sånn fyr enn å være singel? Anonymkode: c3518...4cb 6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #7 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om han liker slike damer så godt, kan vel du bare finne deg en mann som foretrekker din kropp? Det er jo like relevant spørsmål. Både du og typen din er villig til å leve med at han foretrekker muskuløse damer. Synes ikke du skal legge ansvaret for å slå opp på han. Anonymkode: 07269...c42 Tror du misforsto meg. Han kom med kommentarene og oppførselen rundt dette etter vi ble sammen, ikke før. Men du har helt rett, jeg forventer ikke at han skal slå opp. Jeg vet mange vil anse min kropp som bra, jeg bare skjønner ikke hvorfor han blir sammen med meg om han egentlig tenner på noe totalt motsatt Anonymkode: 46d23...928
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #8 Skrevet 17. januar 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Tror du misforsto meg. Han kom med kommentarene og oppførselen rundt dette etter vi ble sammen, ikke før. Men du har helt rett, jeg forventer ikke at han skal slå opp. Jeg vet mange vil anse min kropp som bra, jeg bare skjønner ikke hvorfor han blir sammen med meg om han egentlig tenner på noe totalt motsatt Anonymkode: 46d23...928 Beklager for at jeg misforstod. Jeg vet ikke hvorfor typen din ble sammen med deg, det kan jo være mange ulike forklaringer. Kanskje trodde han at han ville tenne mer på deg lenger ut i forholdet, kanskje trodde han at det ikke var så farlig om han likte andre kropper bedre, kanskje var han blendet av kjærligheten, kanskje er handlet han på impuls, kanskje tenkte han at personligheten var det viktigste, kanskje trodde han ikke at han kunne få en bedre kjæreste enn deg, kanskje tar han lett på det å bli sammen med noen, osv. Anonymkode: 07269...c42
Gjest lillemy36 Skrevet 17. januar 2021 #9 Skrevet 17. januar 2021 Følern.... Typen min sier han liker meg som han er. Han er ekstremt opptatt av trening og er ganske stor selv. Han følger mange sånne trenings damer på den fuckings Instagrammen. Off. Vondt og føle man ikke er bra nok... Som du sier... Ja hvorfor ikke bli sammen med sånne damer i stede for da??
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #10 Skrevet 17. januar 2021 du er jo sammen med han helt frivillig. ikke sant? Anonymkode: 75447...4d9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #11 Skrevet 17. januar 2021 Kan ikke forstå at du har lyst til å verken være sammen med eller ligge med en fyr som sier slik til deg. Hadde blitt helt tørr i underlivet av å ligge i seng med han Anonymkode: ea95c...353 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #12 Skrevet 17. januar 2021 Du må i hvert fall si til ham at det plager deg at han fokuserer sånn på slike damer. Be ham unfollow disse instagramkontoene fordi det gjør deg usikker, og du føler deg utilstrekkelig. Respekterer han ikke dét, respekterer han ikke deg. I så fall: dump. Kommenterer han kroppen din og prøver å få deg til å forandre den?? DUMP. Du er nødt til å sette skapet på plass her altså. Han behandler deg ikke bra. Anonymkode: a8a27...85a
NewStart87 Skrevet 17. januar 2021 #13 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei det er sant. Irriterende han startet med dette etter vi ble sammen, ser dumt ut å være sammen i to måneder bare. Han kan også stirre åpenbart på andre damer på treningssenteret, spesielt de med store rumper. Om jeg eksempel skal på do på trening og kommer tilbake, står han og gjør seg til - tøffer seg foran damene der med eksempel å bokse ut i luften Anonymkode: 46d23...928 Lol, fy f... så flaut! Vet dette er standar frase her inne, men dump han! 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #14 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har nylig blitt sammen med en mann, men sexlivet er ikke akkurat det beste. Han blir hard når vi har sex, og virker tent, men ikke overtent. Jeg tror han innerst inne tenner på treningsdamer med store rumper, lår, brei rygg og skuldre. Jeg er slank med store pupper, som han aldri rører. Han har tatt av meg bh to ganger. På Instagram følger han mange jenter som har treningsinstagram, hvor dem legger ut bilder av trente kropper og øvelser. Jeg trener og tuller med at jeg skal få stor rumpe, og da ble han overivrig og sa at det var mye finere. Han har også sagt at han ønsker at jeg skal bli mer muskløs med markerte armer og rygg. Hva er greia? Om han liker slike damer så godt, kan han ikke bare finne seg en som er slik? Anonymkode: 46d23...928 Hadde gått! Anonymkode: 238fe...087
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #15 Skrevet 18. januar 2021 lillemy36 skrev (12 timer siden): Følern.... Typen min sier han liker meg som han er. Han er ekstremt opptatt av trening og er ganske stor selv. Han følger mange sånne trenings damer på den fuckings Instagrammen. Off. Vondt og føle man ikke er bra nok... Som du sier... Ja hvorfor ikke bli sammen med sånne damer i stede for da?? Evt kan du jo vurdere å trene litt du også... Anonymkode: 302bd...834 1
Gjest Kaiminator Skrevet 18. januar 2021 #16 Skrevet 18. januar 2021 Pupper > rumpe. Det er tydligvis noe galt med typen din
Gjest lillemy36 Skrevet 18. januar 2021 #17 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Evt kan du jo vurdere å trene litt du også... Anonymkode: 302bd...834 Jeg gjør det, men har sykdommer som gjør meg mye dårlig når jeg presser kroppen... Alt trenger ikke handle om utseende støtt her i livet... Det finnes viktigere ting. Så lenge man ser bra nok ut! 👍👍👍👍
Maggi2 Skrevet 18. januar 2021 #18 Skrevet 18. januar 2021 Lol, sorry men ler meg ihjel av at han bokser ut i luften for å tiltrekke seg damer 🤣 Håper du finner deg noe bedre enn en som sier at du hadde vært finere hvis du var sånn og sånn, forresten. 2
Ava+, Skrevet 18. januar 2021 #19 Skrevet 18. januar 2021 Jeg har også en sånn type! Da vi møttes fulgte han masse treningsdamer på insta. Jeg er selv godt trent med relativt markerte muskler, men IKKE så bra som instadamene han fulgte. Jeg kommenterte at jeg skulle prøve å bli bedre trent, mer "ripped". Han skjønte at jeg hadde stalket instadamene han fulgte og sa med én gang at han skulle avfølge alle treningsdamene, noe han også gjorde. Han forsikret meg at jeg var perfekt sånn jeg er, og det fikk meg til å komme over kneiken av å ikke føle seg like fin som treningsbabsene på insta. Jeg synes typen til TS burde forsikre deg om at at DU er fin som du er! Og så burde han også være snill og ta hensyn til deg og avfølge alle disse flotte instadamene som menn ofte liker å sikle på🤪 Man vil jo være en god kjæreste, ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #20 Skrevet 18. januar 2021 Skjønner han godt jeg, er mann selv og har fetsisj for det også😄 synes muskuløse damer er pent, følger flere på some. Heldigvis, er vi alle forskjellige, kjedelig vis, alle hadde hatt samme fetisjene😄 Men betyr ikke at jeg ville hatt ei som kjæreste, som bare trente hele tiden, og aldri kunne spist litt godteri. Anonymkode: 113ec...2f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå