AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Jeg har i flere år hatt et godt øye til en mann, og vi har hatt sex noen ganger men det har aldri blitt noe mer. I sommer var siste gang vi var sammen og plutselig hadde han giftet seg etter det. Møtte han for et par uker siden og han ville ha sex, men jeg ønsket ikke det da han er gift. Han er muslim fra Asia og har bodd store deler av livet sitt i Norge. Lurer litt på om noen har erfaring fra andre menn i lignende situasjoner og deres kvinnesyn. Forstår ikke helt hvordan han tenker, men vil samtidig ikke spørre han direkte. Anonymkode: ba8a9...273 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Stakkars kone... Anonymkode: bcbd0...d2b 14
Guppy88 Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Dette har lite med religion å gjøre. Han er rett og slett en selvsentrert dritt, uansett hvor han kommer fra. Bra du ikke gjorde noe siste gang, nå bør du bare late som at han ikke eksisterer. 26
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Han ønsker å være utro og ha sex med deg. Det er ikke så komplisert, han bruker deg. 11
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har i flere år hatt et godt øye til en mann, og vi har hatt sex noen ganger men det har aldri blitt noe mer. I sommer var siste gang vi var sammen og plutselig hadde han giftet seg etter det. Møtte han for et par uker siden og han ville ha sex, men jeg ønsket ikke det da han er gift. Han er muslim fra Asia og har bodd store deler av livet sitt i Norge. Lurer litt på om noen har erfaring fra andre menn i lignende situasjoner og deres kvinnesyn. Forstår ikke helt hvordan han tenker, men vil samtidig ikke spørre han direkte. Anonymkode: ba8a9...273 Dette har ingenting med religion å gjøre. Menn som vil ha i pose og sekk finnes i alle kulturer og farger. Anonymkode: 1ec92...d19 8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 Du oppnår ikke annet enn å være tømmestasjon for han. Det er ikke bra for deg. Du vil vel ikke dette? Og. Muslimer fra Asia skiller seg aldri. Det er mot deres kultur. Å ligge rundt derimot er helt greit. Anonymkode: 1ec92...d19 11
Blueturtle Skrevet 17. januar 2021 #7 Skrevet 17. januar 2021 Må humre litt av at du «ønsker å forstå». Dette er ikke komplisert: Han er en drittsekk som vil ha i pose og sekk. Blokker han og ikke se deg tilbake. 10
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #8 Skrevet 17. januar 2021 Er det noen form av tvangsgifte? Da er det jo mulig at han vil fortsette å møte deg hvis han ikke vil ha kona si. Kjenner et par sånne. I mange muslimske kulturer et det kun akseptert å gifte seg innad i slekten og derfor har han kanskje ikke satset på mer enn sex med andre kvinner. Han vil aldri skille seg og snart skal de sikkert ha barn sammen. Anonymkode: fd29b...fe5 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #9 Skrevet 17. januar 2021 Grunnen til at jeg nevnte religion er at det i islam er jo lov med flere koner. Men lurer liksom på om konen ikke vet noe eller om hun er inneforstått med at det er sånn. Han får ikke noe fra meg, så brukt blir jeg ikke. Men er bare nysgjerrig på tankegangen her. ts Anonymkode: ba8a9...273 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #10 Skrevet 17. januar 2021 Ja, virker ikke som han kjente henne så godt før de giftet seg og at hun mer eller mindre ble hentet fra hjemlandet. Og tror det kan være fordi familien ønsker det. Men tror egentlig han vil ha meg, og tenker at siden familien kanskje ikke ville godtatt det så giftet han seg slik som de ville. De kommer nok til å få barn, men så fortsetter han å være utro mot henne. Det er trist Anonymkode: ba8a9...273 2
Guppy88 Skrevet 17. januar 2021 #11 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det noen form av tvangsgifte? Da er det jo mulig at han vil fortsette å møte deg hvis han ikke vil ha kona si. Kjenner et par sånne. I mange muslimske kulturer et det kun akseptert å gifte seg innad i slekten og derfor har han kanskje ikke satset på mer enn sex med andre kvinner. Han vil aldri skille seg og snart skal de sikkert ha barn sammen. Anonymkode: fd29b...fe5 Det er ikke noe mindre egoistisk selv dersom det skulle være lovlig flerkoneri. Det er jo ikke lov til å ta flere ektemenn. Flerkoneri er ikke tillat i Norge, så det er uansett totalt irrelevant. Om det er arrangert ekteskap, har han underkastet seg et system og således tatt et standpunkt. Du kommer ikke til å forstå dette, det er bortkastet tid. Bare glem ham. 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #12 Skrevet 17. januar 2021 Kanskje han er interessert i deg. Kanskje han ser på hvite kvinner som tøser man kan ligge med og det teller ikke. Vanskelig å vite når man ikke kjenner fyren. Anonymkode: 88b50...993 5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #13 Skrevet 17. januar 2021 Kan jeg spørre hvilket land han kommer fra? Har mye å si, i tillegg til at han er muslim. De fleste muslimer tenker veldig annerledes enn vestlige menn. Eks. flerkoneri er lov i islam, og blir praktisert i Norge av somaliere f.eks. Det er også veldig vanlig med åpent utroskap blandt pakistanere, kurdere, arabere, +++ fordi de blir arrangert gift med kusina si i 90 % av alle tilfeller, og er som oftest ikke tiltrukket av henne på samme måte som vi tenker er naturlig i et kjærlighetsforhold. Og da finner veldig mange menn seg en elskerinne på si. Jeg var dessverre det i flere år, så jeg kjenner miljøet blandt mange ulike etnisiteter..., ei venninne ble også fanget av en gift pakistaner, jeg av en kurder fra Irak. Vi var forelsket, men han klarte ikke gå. De skiller seg aldri, og får barn med en gang kona er hentet hit, hun er som oftest gravid på flyet til Norge, da de har pult i hjemlandet under bryllupet så klart, og kvinnene har aldri brukt prevensjon før, så de blir gravide m en gang. Barna blir tilbakestående, får ørten diagnoser, men det stopper dem ikke fra å produsere en skokk med onger. Han vil pule deg, han finner deg tiltrekkende og spennende, men må fylle sin plikt som god muslim, gifte seg innad i familien og gjøre storfamilien stolt. Opprettholdelse av respekt trumfer alt. De er ødelagte - most mellom to kulturer. Anonymkode: 5a10c...690 5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #14 Skrevet 17. januar 2021 Det er bare ett svar på dette og det er at han ikke egentlig vil ha deg og sikkert ikke konen sin heller. Han tenker kun på seg selv og sitt eget beste.. dropp ham og se deg ikke tilbake Anonymkode: 1390e...c09 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #15 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, virker ikke som han kjente henne så godt før de giftet seg og at hun mer eller mindre ble hentet fra hjemlandet. Og tror det kan være fordi familien ønsker det. Men tror egentlig han vil ha meg, og tenker at siden familien kanskje ikke ville godtatt det så giftet han seg slik som de ville. De kommer nok til å få barn, men så fortsetter han å være utro mot henne. Det er trist Anonymkode: ba8a9...273 Jo, men ingen unnskyldning. Han er voksen og hvis han virkelig ville leve livet sitt med deg så hadde han gjort d. Han vil ha både i pose og sekk.. familien hans er sikkert samme Ulla.. bare kom deg videre du Anonymkode: 1390e...c09 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #16 Skrevet 17. januar 2021 Altså jeg har ingen ønske om noen ting med han heller. Men virker som han vil ha meg, men vet jo ikke om han oppfører seg slik han gjør mot meg mot andre damer/konen. Anonymkode: ba8a9...273
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #17 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Grunnen til at jeg nevnte religion er at det i islam er jo lov med flere koner. Men lurer liksom på om konen ikke vet noe eller om hun er inneforstått med at det er sånn. Han får ikke noe fra meg, så brukt blir jeg ikke. Men er bare nysgjerrig på tankegangen her. ts Anonymkode: ba8a9...273 Hei I islam er det tillat med flere koner. Det er derimot store forskjeller hvordan dette blir praktisert innad kulturene, og hva lærde faktisk sier. Noen lærde sier at det beste er om kona samtykker og vet om det for å opprettholde harmonien i familien, mens andre lærde mener at mannen ikke trenger å si noe om at han gifter seg, men være ærlig om hvor han bruker tiden og hun må dermed ha tålmodighet. Mannen må også behandle sine koner likt, og bruke like mye tid hos hver. Her er det likevel store forskjeller, for ja, menn er virkelig forskjellige og alt ettersom.. Ikke alle menn er like gode muslimer, og ikke alle har et rettferdig hjerte. At han vil ha sex med deg er ikke fordi flerkoneri er tillat i islam, men rett og slett fordi han er en dust som er utro med kona si. Anonymkode: b186a...e19 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #18 Skrevet 18. januar 2021 Mange muslimske menn som norske menn og alle andre er utro. Det som er urettferdig her er at kona kan ikke skille seg like lett som norske kvinner gjør. De aller fleste muslimske damer blir i slike forhold fordi ingen vil gifte seg med henne dersom hun har vært gift tidligere, mens mannen kan knulle hva som helst.... Anonymkode: a7e92...72c 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #19 Skrevet 18. januar 2021 Han tenker vel med det andre hodet. Fokuset burde være hos tøtta han har henta til Norge og som ikke kan språket etc. Anonymkode: e9f63...071
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #20 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Grunnen til at jeg nevnte religion er at det i islam er jo lov med flere koner. Men lurer liksom på om konen ikke vet noe eller om hun er inneforstått med at det er sånn. Han får ikke noe fra meg, så brukt blir jeg ikke. Men er bare nysgjerrig på tankegangen her. ts Anonymkode: ba8a9...273 Du ønsker å forstå EN mann ved å få vite hva ALLE muslimer tenker. Det er bare for dumt. Tenker du som alle kvinner? Som alle trettiåringer? Som alle kristne? Anonymkode: 1f2ad...102 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå