Gå til innhold

Bloggere som inspirerer deg, uten å være toppblogger?

Emilie88

Anbefalte innlegg

Har du noen bloggere som ikke er toppbloggere som du liker og kan anbefale? 

Jeg tittet tilfeldigvis innom en blogg på plattformen miniblogg.no. hevhodet heter bloggen. Synes hun har en fin blogg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

marykay skrev (2 minutter siden):

Teller instagramere også? I tilfellet Rianne Meijer 😃 Leser ingen blogger...

Jada, det teller vel det også 😂 takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert som å banne i kirka, men har sans for standhaftigheten til Mads Hansen. Deilig å slippe annonser på støvsugere, tannbørster, og ræl :Knegg: 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten tvil: Hjartesmil (aka Mariell Øyre) på Instagram 👏🥰 Fin og inspirende dame og mor. Nydelige innlegg om (gourmet)mat, hverdagsrealisme, livet med barn pluss at hun er en drivende dyktig fotograf 👌  

Endret av missLynch
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Instsgram: Passionforbaking har nydelige kaker og cupcakes. Matklubbentrondheim har et bredt spekter på hva de lager, som alle kan lage. Matpaabordet lager kul eltefri bakst! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Tenaaringspappa har fin blogg, fullstendigkaos er morsom, docogdask om du liker det enkle liv, og Jannenordvang skriver veldig bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

missLynch skrev (På 18.1.2021 den 22.22):

Uten tvil: Hjartesmil (aka Mariell Øyre) på Instagram 👏🥰 Fin og inspirende dame og mor. Nydelige innlegg om (gourmet)mat, hverdagsrealisme, livet med barn pluss at hun er en drivende dyktig fotograf 👌  

Jeg fulgte hjartesmil i flere år, men det ble etterhvert for mye utlevering av barna, både i bilde og tekst, derfor har jeg avfulgt henne. Ikke en lett avgjørelse, for hun er en fantastisk dyktig dame som jeg virkelig har sansen for.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Før så ønsker jeg å lese blogger. Dessverre er det noe jeg slutta med, men jeg aner egentlig ikke hvorfor. Tror kanskje det er fordi at Instagram og Snapchat har tatt litt over. Jeg liker bedre å høre folk prate enn å måtte lese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...