AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Jeg har vanskelige følelser rundt graviditeten og forholdet. Jeg var veldig usikker på om jeg ville ha barn nummer to. Det endte med at vi prøvde en gang i sommer og det gikk på første forsøk og er nå 6 mnd på vei. Forholdet til bf har blitt verre. Jeg har angret mye på at jeg ble gravid, og det er en følelse som kommer tilbake jevnlig. Jeg syntes synd på dette barnet som kommer inn i dette. Jeg og bf har et barn på fra før som er utfordrende som barn ofte er. Vi har hatt hjemmekontor sammen hjemme i ti mnd. Jeg er så lei av han og klarer ikke være nær han lenger. Det er så dårlig stemning av denne hjemme-situasjonen. Vi får ikke vært med andre mennesker, får ikke dratt til frisøren, får ikke gjort noen ting annet enn å tråkke oppå hverandre mens vi jobber, gjør husarbeid og er foreldre. Graviditeten har gjort det enda verre. Og det tar f meg aldri slutt. Fra bf er det stønning, uffing og klaging hele tiden. Jeg skjønner ikke hva jeg tenkte på å bli gravid oppi det her. Veldig naivt å tro at korona-situasjonen skulle bli særlig bedre på en stund. Jeg bare drømmer om å bo alene uten bf, men er nå fanget i familielivet med stakkars uskyldige barn. Jeg savner alenetid og fritid. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og er redd for å bli alvorlig deprimert. Andre som syntes hjemmelivet med parter er slitsomt eller som føler seg fanget i graviditet? Anonymkode: 3a026...435
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Nå er det bare akkurat disse to ukene det har vært frarådet å dra på besøk til andre. Og du kan fint gå en tur med en venninne utendørs, eller gå til frisøren, bare du bruker munnbind. Hvorfor kommer dere dere ikke mer ut? Kan du dra til foreldrene dine et par dager, eller leie en hytte og jobbe derfra? Anonymkode: 618d1...f3b
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Hjemmekontor er utfordrende for parforhold ja. Å se han hver dag, hele dagen...nei, det anbefales ikke. Men med vaksine så er han kanskje tilbake på kontoret i din permisjon. Hold ut! Anonymkode: ee81e...ced
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Da er det vel bare å holde ut til vaksinen kommer😃 Jeg kommer ikke mer ut fordi jeg er litt redusert som gravid. TS Anonymkode: 3a026...435
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 Går det an at partneren din tar med barnet ut litt? Anonymkode: 01e81...533
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 Er det mulig at en av dere kan få noen dager på jobbkontoret? Hos oss kan man få det for sosiale forhold. Da får dere i det minste litt avstand. Anonymkode: 86afb...262
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #7 Skrevet 18. januar 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har vanskelige følelser rundt graviditeten og forholdet. Jeg var veldig usikker på om jeg ville ha barn nummer to. Det endte med at vi prøvde en gang i sommer og det gikk på første forsøk og er nå 6 mnd på vei. Forholdet til bf har blitt verre. Jeg har angret mye på at jeg ble gravid, og det er en følelse som kommer tilbake jevnlig. Jeg syntes synd på dette barnet som kommer inn i dette. Jeg og bf har et barn på fra før som er utfordrende som barn ofte er. Vi har hatt hjemmekontor sammen hjemme i ti mnd. Jeg er så lei av han og klarer ikke være nær han lenger. Det er så dårlig stemning av denne hjemme-situasjonen. Vi får ikke vært med andre mennesker, får ikke dratt til frisøren, får ikke gjort noen ting annet enn å tråkke oppå hverandre mens vi jobber, gjør husarbeid og er foreldre. Graviditeten har gjort det enda verre. Og det tar f meg aldri slutt. Fra bf er det stønning, uffing og klaging hele tiden. Jeg skjønner ikke hva jeg tenkte på å bli gravid oppi det her. Veldig naivt å tro at korona-situasjonen skulle bli særlig bedre på en stund. Jeg bare drømmer om å bo alene uten bf, men er nå fanget i familielivet med stakkars uskyldige barn. Jeg savner alenetid og fritid. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og er redd for å bli alvorlig deprimert. Andre som syntes hjemmelivet med parter er slitsomt eller som føler seg fanget i graviditet? Anonymkode: 3a026...435 Hva er bf? Anonymkode: b95e8...19f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå