Gå til innhold

Lev vel middagsskåler fra Rema 1000

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd disse? Liker babyene deres disse? Har lyst til å prøve de nå som de har fått et priskutt på 50% 😁

4A526FAC-5547-4848-8D35-9EFC04BE33D0.jpeg

Anonymkode: 54083...dc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd litt ulike, min liker de ikke. Men det kan jo hende at ditt barn liker de, så skader jo ikke å prøve😊 

Skrevet

Vi prøvde den med karri, min likte den. Men han liker ting med mye smak da

Skrevet

Min liker! Bedre enn de på glass. Prøver å lage hjemmelaget, men har man knapp med tid, er disse greie. 

Anonymkode: a6eb9...792

• Liker 1
Skrevet

Nei. Mater ikke SØPPEL til ungene. Våre spiser kun hjemmelaget. 

Anonymkode: 1ea25...dc0

Skrevet

Hvis du absolutt skal mate barnet ditt ferdigmat, les godt på innholdet. 

• Liker 1
Skrevet

Mitt barn spiste dem opp, så de smakte bra nok. Noen trengte litt ekstra krydder.

Jeg syntes det var litt mer grønnsaker i disse enn i Nestlé, noe som er fint.

Jeg, som i utgangspunktet ga hjemmelaget babymat, hadde ikke så mye problem med å gi ferdige glass. Det er veldig greit når man er på besøk eller ute, og likevel kan gi baby et godt måltid. Vi har også brukt glass en del etter at baby startet å spise samme mat som oss, fordi det kan bli for ubalansert med en liten kresen en.

De eneste problemene jeg har med ferdigglass er pris og smak. De koster for mye og smaker for lite. Mitt barn er vant med sterke og varierte smaker fra tidlig, siden det er slik vi spiser. Om vi bare skulle gitt ferdigmat ville vi slitt med overgangen. Det er også litt dumt at alt er blandet sammen når det er perioder med liker ikke, for plutselig måtte vi unngå alle glass med potet, eller alle med tomat. Det gir for lite variasjon, og mer matleihet.

Anonymkode: 6bbc4...117

• Liker 1
Skrevet

Hahaha ikke hør på meggene som kun gir hjemmelaget mat 

barne mine liker disse og jeg skal rett på rema nå. Takk for tips på priskuttet🙂

Anonymkode: f5493...7bc

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Noe så ufint som å kalle mat for søppel. Ungen min har kanskje fått ferdigmat på glass, men hun har aldri fått lov til å snakke slik om mat. 

Anonymkode: 360f4...48d

• Liker 7
Gjest Innsikten
Skrevet

Lurer på om man må spise opp hele skåla på en gang? Min unge spiser stortsett bare halve middagsglasset, da oppbevarer jeg halve i kjøleskapet til dagen etter. Kan jeg gjøre det samme med disse skålene fra Rema? 

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Hva mener du er forskjellen på om du eller Rema1000 har most sammen gulrøttene og kyllingen før barnet får det? Denne serien har har feks hverken tilsetningsstoffer, konserveringsmiddel, salt eller sukker. Det er altså bare mat som er kokt og most og pakket i skål så det kan selges, hva er forskjellen mellom det og det du kan lage selv?

Anonymkode: 28856...77c

• Liker 5
Skrevet

Min likte ikke disse, men hun var sær på babymat og likte bare noen få. 

Anonymkode: c052f...ed0

Skrevet
Innsikten skrev (13 timer siden):

Lurer på om man må spise opp hele skåla på en gang? Min unge spiser stortsett bare halve middagsglasset, da oppbevarer jeg halve i kjøleskapet til dagen etter. Kan jeg gjøre det samme med disse skålene fra Rema? 

Jeg tar ut halvparten og sparer resten til dagen etter i kjøleskap. 

Synes det er et bra produkt.

Anonymkode: b0197...bba

Skrevet
Innsikten skrev (14 timer siden):

Det kan du, men hvis du skal varme den opp, ville jeg ikke varmet opp det du skal spare.

Anonymkode: 572ee...89a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 0.57):

Herregud, for en holdning🙄 

middagsglass kan være ok en gang i blant og på reise. I utgangspunktet er det ikke verre å gi mat fra glass enn å lage det selv. Litt kjedelig utvalg og kanskje litt dyrt i lengden, men det vil være fullgodt næringsmessig. Selv har jeg vært en av de mammaene som baker brød selv, koker hirsegrøt og lager middag fra bunnen, men jeg må si at jeg blir mer og mer avslappa på det med åra. Ingen dør av en toromiddag i ny og ne, og Fjordland har utmerket byggrøt ferdig på boks 😅 Tror ikke man kommer så langt med en så rigid holdning som ab...dc0 har. Man blir kanskje bare veldig utmatta og stressa. 

Jeg har for store barn for disse tallerknene, men de ser ut som de er verdt å prøve, og til den prisen, tåler du kanskje et bomkjøp også? ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...