AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Hei! Traff denne jenten via Tinder og så hun var på leit etter en lekevenninne, noe eg også var! Etter mye om og men bestemte vi oss for å møtes! Kort historie fortalt, vi ble forelsket i hverandre! Hun har samboer men aldri sex med han og sover ikke i samme seng som han engang. vi har barn begge to og er sykt betatt av hverandre!❤️ Hun skjemmer meg virkelig bort med gaver og komplimenter og eg elsker det! Men eg vil virkelig at det skal bli oss 2 selv med mange barn! Eg virkelig elsker hun og har det så godt sammen og går så ondt når vi må si hade til hverandre . Bare lurer på hva eg kan gjøre for at hun skal velge meg! Vet det er egoistisk men elsker hun sånn at eg vil flytte inn med hun å starte et liv med hun! Ka skal eg gjøre ?? Anonymkode: 14ace...a96
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Snakk med henne om det! Ærlighet varer lengst. Ikke sikkert du får medhold, da det er vanskelig å være grunnen til at familien splittes. Og husk at for henne kan dette være pirrende å spennende, men ikke sikkert hu er så følelsesmessig innvolvert som deg. Men bedre å være ærlig å få svar enn å gå rundt å lure. Anonymkode: 94969...d15 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Jo hun har selv sagt at vi burde flytte sammen og at hun elsker meg,men vil vite på en måte at det kan bli oss to, hun sier og at hun har sterke følelser for meg og Anonymkode: 14ace...a96 2
Hannah80 Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo hun har selv sagt at vi burde flytte sammen og at hun elsker meg,men vil vite på en måte at det kan bli oss to, hun sier og at hun har sterke følelser for meg og Anonymkode: 14ace...a96 Dere snakker om å flytte sammen?? Når hun har samboer, og dere begge har barn? Syns dere skal roe dere 50 hakk. Dere bekrefter alle vitsene om lesbiske. Hva tar lesbiske med seg på date nr 2? Flyttelasset. Er lesbisk selv. Så er ingen homofob 😂 14
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 Har dere hatt sex enda? Vet du i det hele tatt hvordan det gjøres? Det er ikke så enkelt som med en mann. Tror du skal vente med å kjøpe hus og satsjonsvogn til du har sjekket ut at dette er noe for deg. Anonymkode: 1fcb2...c4f
Hannah80 Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har dere hatt sex enda? Vet du i det hele tatt hvordan det gjøres? Det er ikke så enkelt som med en mann. Tror du skal vente med å kjøpe hus og satsjonsvogn til du har sjekket ut at dette er noe for deg. Anonymkode: 1fcb2...c4f Haha, håper du tuller. Ikke så enkelt som med en mann😂😂😂😂 7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #7 Skrevet 17. januar 2021 Hannah80 skrev (13 minutter siden): Dere snakker om å flytte sammen?? Når hun har samboer, og dere begge har barn? Syns dere skal roe dere 50 hakk. Dere bekrefter alle vitsene om lesbiske. Hva tar lesbiske med seg på date nr 2? Flyttelasset. Er lesbisk selv. Så er ingen homofob 😂 Vel ja! Kan jo ikke noe for at vi er forelsket o hverandre men å gjerne komme ut til barna og fortelle samboer Anonymkode: 14ace...a96
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #8 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har dere hatt sex enda? Vet du i det hele tatt hvordan det gjøres? Det er ikke så enkelt som med en mann. Tror du skal vente med å kjøpe hus og satsjonsvogn til du har sjekket ut at dette er noe for deg. Anonymkode: 1fcb2...c4f Hehe ja har hatt sex og skal gjøre det igjen! Selfølgelig vet vi kordan vi tilfredsstiller hverandre Anonymkode: 14ace...a96 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #9 Skrevet 17. januar 2021 Men ka skal eg gjøre då? Bare la det ligge siden vi begge er forelsket i hverandre?! Hun har jo ikke lenger sex med han! Sier jo noe! Og vi snakker om å flytte sammen... jentene vår har jo «tatt» oss på fersken så må jo komme ut til de om det blir oss 2 Anonymkode: 14ace...a96
Hannah80 Skrevet 17. januar 2021 #10 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel ja! Kan jo ikke noe for at vi er forelsket o hverandre men å gjerne komme ut til barna og fortelle samboer Anonymkode: 14ace...a96 Joda. Men det høres ut som dere har et voldsomt hastverk. Hvorfor må barna involveres så kjapt? Må jo være forferdelig for ungene hennes. Mamma og pappa går i fra hverandre. Og så skal de introduseres for mammas nye partner omtrent i samme øyeblikk. Greit å være forelska. Men når man har valgt å få barn, så kan man ikke bare hoppe inn i ting. Dere har flere å ta hensyn til. 7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #11 Skrevet 17. januar 2021 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Joda. Men det høres ut som dere har et voldsomt hastverk. Hvorfor må barna involveres så kjapt? Må jo være forferdelig for ungene hennes. Mamma og pappa går i fra hverandre. Og så skal de introduseres for mammas nye partner omtrent i samme øyeblikk. Greit å være forelska. Men når man har valgt å få barn, så kan man ikke bare hoppe inn i ting. Dere har flere å ta hensyn til. Jada selfølgelig tar vi hensyn til de! Har ingen hastverk, vi har holdt på lenge, men føler no at vi må ta et steg videre, Anonymkode: 14ace...a96
Gjest Maxwell Skrevet 17. januar 2021 #12 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jada selfølgelig tar vi hensyn til de! Har ingen hastverk, vi har holdt på lenge, men føler no at vi må ta et steg videre, Anonymkode: 14ace...a96 Hvor lenge har dere vært sammen?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #13 Skrevet 17. januar 2021 Paranøtt skrev (Akkurat nå): Hvor lenge har dere vært sammen? Er ikke sammen enda, men vi holder på Anonymkode: 14ace...a96
Hannah80 Skrevet 17. januar 2021 #14 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men ka skal eg gjøre då? Bare la det ligge siden vi begge er forelsket i hverandre?! Hun har jo ikke lenger sex med han! Sier jo noe! Og vi snakker om å flytte sammen... jentene vår har jo «tatt» oss på fersken så må jo komme ut til de om det blir oss 2 Anonymkode: 14ace...a96 For et flott forbilde dere er for barna. Seriøst, jeg dømmer ikke folk som er utro. Alt er ofte ikke bare svart/hvitt. Men for Guds skyld. Ha nå litt anstendighet til å holde utroskapen for dere selv, og ikke foran ungene. 6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #15 Skrevet 17. januar 2021 Hannah80 skrev (Akkurat nå): For et flott forbilde dere er for barna. Seriøst, jeg dømmer ikke folk som er utro. Alt er ofte ikke bare svart/hvitt. Men for Guds skyld. Ha nå litt anstendighet til å holde utroskapen for dere selv, og ikke foran ungene. Ja eg er helt imot utroskap og har sagt hun bør fortelle det til han og være ærlig! Opp til hun det! Jeg er alene mamma Anonymkode: 14ace...a96
Gjest Maxwell Skrevet 17. januar 2021 #16 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke sammen enda, men vi holder på Anonymkode: 14ace...a96 Dere er ikke sammen, men snakker om å flytte sammen? Herregud, som en start bør hun ihvertfall gjøre det slutt med mannen.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #17 Skrevet 17. januar 2021 Paranøtt skrev (Akkurat nå): Dere er ikke sammen, men snakker om å flytte sammen? Herregud, som en start bør hun ihvertfall gjøre det slutt med mannen. Jaaa tenker eg og! Tenker stakkars han om han ikke får vite noe som helst😔ærlighet er det beste, derfor føler meg lykkelig samtidig som om eg ødelegger noe Anonymkode: 14ace...a96
Gjest Maxwell Skrevet 17. januar 2021 #18 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaaa tenker eg og! Tenker stakkars han om han ikke får vite noe som helst😔ærlighet er det beste, derfor føler meg lykkelig samtidig som om eg ødelegger noe Anonymkode: 14ace...a96 Ja, det høres veldig spesielt ut at hun snakker om at hun elsker deg og vil flytte sammen med deg når hun er gift med en annen. Du burde egentlig slutte å ligge med henne og kreve at hun går i fra han hvis det skal bli til noe mer. Jeg hadde ikke tatt det hun sier til deg på alvor, hun bør bevise det. Og slutte å lyve til mannen sin.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #19 Skrevet 17. januar 2021 Paranøtt skrev (2 minutter siden): Ja, det høres veldig spesielt ut at hun snakker om at hun elsker deg og vil flytte sammen med deg når hun er gift med en annen. Du burde egentlig slutte å ligge med henne og kreve at hun går i fra han hvis det skal bli til noe mer. Jeg hadde ikke tatt det hun sier til deg på alvor, hun bør bevise det. Og slutte å lyve til mannen sin. Ja er veldig enig der! Men de er ikke gift men samboere ! Har gitt hun beskjed at eg vil vite om det evt kan bli oss to! og hun bør si det til han, men hun sier hun vil fortsette å se... Anonymkode: 14ace...a96
Gjest Maxwell Skrevet 17. januar 2021 #20 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja er veldig enig der! Men de er ikke gift men samboere ! Har gitt hun beskjed at eg vil vite om det evt kan bli oss to! og hun bør si det til han, men hun sier hun vil fortsette å se... Anonymkode: 14ace...a96 Spiller ingen rolle om de er gift eller ikke når han ikke vet om dette. Hadde ikke stolt på henne hvis jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå