Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid vært jeg som har gjort mest husarbeid og gitt ham oppgaver å gjøre. Han gjør ingenting hjemme om ikke han får beskjed om det. Idag ba jeg ham om å ta seg sammen og bidra mer hjemme. Jeg er høygravid med noen få uker igjen til terminen. Akkurat nå er formen min ikke spesielt bra og jeg sliter med å gå pga bekkenet og sover dårlig generelt. 

Mannen min ble furten når jeg tok det opp, Han satt i gang med middagen og ryddet etter middag samt kastet søpla - greit nok. Stemningen var elendig og deretter begynte vi å krangle eller han klikket mest på meg og synes jeg krevde for mye. Han kastet lampa i veggen og glasset av pæren knuste overalt. Traff meg og jeg ble livredd og skalv. Han ryddet opp og sa masse stygt til meg som at han ikke brydde seg om verken meg eller barnet og at jeg bare kunne dra bort. Leiligheten er mest min, men han nekter å dra og mener at det er jeg som skal dra. Jeg blir veldig bekymret for barnet mitt nå. Takler det stresset jeg ble utsatt for idag? Jeg vet ikke helt hvor jeg eventuelt skal dra og har en hund her hjemme. 

Anonymkode: f2122...2b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke dra noe sted. Hvis han ikke drar frivillig så får du noen andre til å komme og bo sammen med deg til han tar poenget. Altså en annen mann, broren din eller en kompis.

Vær glad du fant ut av dette nå og ikke etter at barnet er kommet. Du kan ikke ha en så ustabil mann rundt et lite barn.

• Liker 9
Skrevet

Dra til krisesenter. De hjelper deg å samle tankene og videre.

Anonymkode: 8b5cf...c58

• Liker 5
Skrevet

Hvis du klarer det, så ring politiet. 

Anonymkode: 9ac62...830

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Har alltid vært jeg som har gjort mest husarbeid og gitt ham oppgaver å gjøre. Han gjør ingenting hjemme om ikke han får beskjed om det. Idag ba jeg ham om å ta seg sammen og bidra mer hjemme. Jeg er høygravid med noen få uker igjen til terminen. Akkurat nå er formen min ikke spesielt bra og jeg sliter med å gå pga bekkenet og sover dårlig generelt. 

Mannen min ble furten når jeg tok det opp, Han satt i gang med middagen og ryddet etter middag samt kastet søpla - greit nok. Stemningen var elendig og deretter begynte vi å krangle eller han klikket mest på meg og synes jeg krevde for mye. Han kastet lampa i veggen og glasset av pæren knuste overalt. Traff meg og jeg ble livredd og skalv. Han ryddet opp og sa masse stygt til meg som at han ikke brydde seg om verken meg eller barnet og at jeg bare kunne dra bort. Leiligheten er mest min, men han nekter å dra og mener at det er jeg som skal dra. Jeg blir veldig bekymret for barnet mitt nå. Takler det stresset jeg ble utsatt for idag? Jeg vet ikke helt hvor jeg eventuelt skal dra og har en hund her hjemme. 

Anonymkode: f2122...2b8

Krisesentrene tar imot dyr også tror jeg. For de vet at folk ofte blir fordi de ikke tør dra fra hunden eller katten med en psyko samboer.

Uansett så ser dette ut til å skje med mange under graviditeten. Virker som mange menn ikke takler gravide damer. Vet ikke hvorfor. Trodde alle visste at gravide er full av hormoner og trenger litt ekstra care.

Anonymkode: ea884...3c0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...