Gå til innhold

Puslespill som mangler brikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Fikk et stort puslespill med 1000 brikker i julegave. Har holdt på med det lenge. Jeg er nå ferdig og det mangler en brikke?
Puslespillet kom i eske og i esken lå brikkene i en pose som var forseglet. Jeg er sikker på at jeg ikke har mistet noen brikker.
Det ligger ingen brikker igjen i emballasjen. Jeg har hatt alle brikkene på en plate på et bord. Har letet overalt på gulvet,
og tømt støvsugerposen for å se om den var der. Ingenting. Er det vanlig at mangler brikker? Synes det var veldig rart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har pusla ferdig et nytt puslespill, mangler det alltid én bit til slutt. 

Jeg sjekker inni plastposen brikkene lå i, inni krokene i eska, leiter over hele golvet - finner ingen bit. 

Så blir jeg sur og kraser puslespillet ned i eska igjen og setter den på puslespillhylla. 

Neste morgen ligger biten jeg mangla på golvet og spiller uskyldig. Hver eneste gang!

Anonymkode: dcf1f...e84

• Liker 3
Skrevet

Om det er nytt, så kan du nok kontakte produsenten å få tilsendt en ny brikke..  

Anonymkode: 6df82...250

Skrevet

Dette er dessverre veldig vanlig, de siste fire puslespillene (1000 og 1500 brikker) jeg har lagt har det vært rot med brikkene. På to av dem manglet en brikke, og på to er det rett antall brikker men der den/de siste ikke passer inn. Når jeg sjekker litt tilbakemeldinger på nettsidene til ulike produsenter så ser jeg at dette slett ikke er uvanlig dessverre. 

Anonymkode: e4d07...6aa

Skrevet

Det skjedde meg en gang. Jeg sendte e-post til produsenten og fikk velge meg et nytt puslespill. Det jeg hadde var gått ut av produksjon.

Anonymkode: f3877...7da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...