AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Er det mange av dere som snørekjører /går på jakt i fleire timer om vinteren i graviditeten? Spesialist i første trimester.. Er så redd for å miste på nytt, og tilfeldigvis mistet jeg sist etter et par timers skitur 🙄 Er så trist hvis man må "sitte i ro" i 9 måndter uten å være med på det man elsker å gjøre 😅 Anonymkode: d3a06...307
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Man kan ikke spontanabortere på grunn av normal aktivitet som kroppen er vant til. Anonymkode: 6f9ca...b11 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Jeg trente som før hele første trimester. Intervaller og annen løping. Nå er jeg 22 uker og går fortsatt på ski (med pulk) og skøyter, samt trener styrke. Får dessverre ikke løpt lenger da jeg får så helsikes vondt og nesten ikke klarer bevege meg dagen etterpå. Du mistet ikke på grunn av den skituren forrige gang, det var helt tilfeldig. Ikke vær redd for å gjennomføre aktiviteter du liker og er vant til. Det er bare sunt å bevege seg 😊 Anonymkode: 34efd...b30 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Man kan ikke spontanabortere på grunn av normal aktivitet som kroppen er vant til. Anonymkode: 6f9ca...b11 Takk, trengte den.. Men så har jeg også sykdom som gjør at det meste føles mer slitsomt enn det er for andre. Håper den holder seg denne gangen 🤞 Anonymkode: d3a06...307
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg trente som før hele første trimester. Intervaller og annen løping. Nå er jeg 22 uker og går fortsatt på ski (med pulk) og skøyter, samt trener styrke. Får dessverre ikke løpt lenger da jeg får så helsikes vondt og nesten ikke klarer bevege meg dagen etterpå. Du mistet ikke på grunn av den skituren forrige gang, det var helt tilfeldig. Ikke vær redd for å gjennomføre aktiviteter du liker og er vant til. Det er bare sunt å bevege seg 😊 Anonymkode: 34efd...b30 Ååhh.. Så godt å høre 🤗 takk for at du delte det 😊 håper jeg kan tvinge bort de vonde tankene og gjøre som vanlig.. Tenker jo litt at er det "liv laga" burde den jo klamre seg fast under slik aktivitet også 😅 selv om det blir litt i rykk og napp mtp snørekjøring med hunden🙈 Anonymkode: d3a06...307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå