Gå til innhold

Sjampo til småbarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Hvilken sjampo bruker dere til fireåringen? Jenta mi har langt hår ned til baken, med noe korketrekkere, og jeg har brukt anglamark sin babysjampo hittil. Jeg vil gjerne bytte den ut, for tube er litt irriterende. 🙃 

Vet noen om en god sjampo til barn som ikke har masse lukt? Hun lukter godt fra før.

Anonymkode: 7edb9...3ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker også anglemark, men min er på pumpeflaske.. 

Anonymkode: 246c7...9ff

Skrevet

Hvorfor ikke bare klippe håret? Mye lettere og mer praktisk å stelle håret når det har normal lengde fremfor å ha håret ned til baken.

Anonymkode: d71df...96c

• Liker 5
Skrevet

Amazing space green mint eller Burts bee sjampo bruker jeg :) minst mulig kunstige ingredienser..

Anonymkode: 63c32...7cd

Skrevet

Dr greve ☺️ kjøpes på farmasiet. 

Anonymkode: 43588...83a

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor ikke bare klippe håret? Mye lettere og mer praktisk å stelle håret når det har normal lengde fremfor å ha håret ned til baken.

Nei, ikke et alternativ. Er ikke noe vanskelig å stelle håret hennes. Og hun er flink til å ikke ta ut strikk. 

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg bruker også anglemark, men min er på pumpeflaske.. 

Har aldri sett, kanskje ikke sett godt nok etter. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Amazing space green mint eller Burts bee sjampo bruker jeg :) minst mulig kunstige ingredienser..

Anonymkode: 63c32...7cd

Burts bees er bra 😊

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dr greve ☺️ kjøpes på farmasiet. 

Anonymkode: 43588...83a

Takk for tips 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Burts bees inneholder limenone, veldig allergifremkallende 

https://www.tv2.no/a/6562325/

Oj, takk for advarselen! 

Skrevet

Her bruker vi en fra Revlon, med epleduft og en grønn pumpeflaske + balsamspray i samme serie. Kjøpte på blivakker.no

Anonymkode: 79b44...135

• Liker 1
Skrevet

Vitusapotek sin. Dufter svakt villbringebær. Likt som såpeskummet fra samme merke lukter :) den er på pumpe, synes det er veldig praktisk. 

Anonymkode: efda2...073

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, ikke et alternativ. Er ikke noe vanskelig å stelle håret hennes. Og hun er flink til å ikke ta ut strikk. 

Har aldri sett, kanskje ikke sett godt nok etter. 

Burts bees er bra 😊

Takk for tips 😊

Hvorfor er det ikke et alternativ? Har du spurt ungen om hun vil ha så langt hår?

Skrevet

Wash and go (sånn med shampo og balsam i ett) på de yngste, de fra 3kl og opp til 14/15 first price til de eldre alt etter hva de foretrekker.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen liker faktisk å ha langt hår. Jeg skulle ønske et par av jentene mine ville ha kortere hår. Greit nok med langt når de kan stelle det selv men jo litt styr når det er mor/eldre søsken som må hjelpe til.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor er det ikke et alternativ? Har du spurt ungen om hun vil ha så langt hår?

Jupp, spurte om hun ville dra til frisøren å klippe håret litt.. Nei har hun sagt hver gang, hun liker langt "prinsessehår". Hvorfor er det så viktig for deg at man ikke har lengre hår enn gjennomsnittet? 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vitusapotek sin. Dufter svakt villbringebær. Likt som såpeskummet fra samme merke lukter :) den er på pumpe, synes det er veldig praktisk. 

Anonymkode: efda2...073

Høres digg ut 😊 takk for tips ❤️ 

Fru Uperfekt skrev (6 minutter siden):

Noen liker faktisk å ha langt hår. Jeg skulle ønske et par av jentene mine ville ha kortere hår. Greit nok med langt når de kan stelle det selv men jo litt styr når det er mor/eldre søsken som må hjelpe til.

Jeg elsker å stelle håret hennes😍 hun liker å få det fiksa, heldigvis er det ikke så tidkrevende. 

• Liker 1
Skrevet

Vi bruker berre vanlig sjampoo og balsam frå Rema1000. Den er vegansk og har ganske få ingredienser.

Anonymkode: 3232a...2ae

• Liker 1
Skrevet

Her i huset  bruker samme shampoo som meg. Altså frisør shampoo

Anonymkode: b0790...71b

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Her i huset  bruker samme shampoo som meg. Altså frisør shampoo

Anonymkode: b0790...71b

Hva slags shampoo bruker du da? Pleier ikke shampoo for voksne være litt for sterke til barn sånn generelt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jupp, spurte om hun ville dra til frisøren å klippe håret litt.. Nei har hun sagt hver gang, hun liker langt "prinsessehår". Hvorfor er det så viktig for deg at man ikke har lengre hår enn gjennomsnittet? 

Høres digg ut 😊 takk for tips ❤️ 

Jeg elsker å stelle håret hennes😍 hun liker å få det fiksa, heldigvis er det ikke så tidkrevende. 

Mine skal ha sånn og sånn frisyre så er glad for storesøstre som og hjelper til for ellers hadde jeg klippet de opp til skulderbladene.

Skrevet
Fru Uperfekt skrev (1 time siden):

Mine skal ha sånn og sånn frisyre så er glad for storesøstre som og hjelper til for ellers hadde jeg klippet de opp til skulderbladene.

Hehe det er forståelig, kjenner jo at det er mer lettvint. Er egentlig glad for at hun ikke vil klippe seg, hun har flott hår 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...