Gjest Gjest_nå! Skrevet 13. august 2005 #1 Skrevet 13. august 2005 Nesten printet ute alle menyene på vellum ark, men OBS har blitt noe feil med størrelsen i forhold til de arkene de skal limes på. Alt må gjøres om igjen og jeg har bare 10 ark igjen. Kjøpt mine vellum ark til å printe på fra USA. Hvor kan jeg kjøpe slike ark i Skedsmo, Strømmen, Oslo området??? Det er krise, bryllup neste helg og jeg har fortsatt mye igjen. LITT stresset nå ja. Håper noen vet hvor jeg kan kjøpe slike ark!!! Takk!!
Catzy Skrevet 13. august 2005 #2 Skrevet 13. august 2005 Prøv på Scraphandleren! http://www.scrapbooks.no/ De har mye fint papir. Holder til i samme vei som SmartClub, litt nærmere byen. Ellers har Panduro i Karl Johansgate også mye papir. De har ferdige A4-pakker i forskjellige typer. Kanskje ikke akkurat slik du skal ha, men hvis du må gjøre jobben på nytt, så er det kanskje verdt å sjekke ut. Catzy
TeddyToria Skrevet 13. august 2005 #3 Skrevet 13. august 2005 Hei du! Vet ikke helt hvordan vellum-ark du har da, men helt enkle, hvite/offwhite kan du få kjøpt i blokk på Fargerike til mellom 80,- og 150,- kroner, alt etter tykkelse/kvalitet på papiret! Jeg kjøpte 90 gr. m2 på Fargerike bare for et par dager siden, av merket Daler-Rowney, betegnes bare som transparent papir, men gjør samme nytten! Slik ser våre menyer ut med den respektive vellumen:
Gjest Gjest_nå! Skrevet 13. august 2005 #4 Skrevet 13. august 2005 Tusen Takk! Teddy Toria: Ja, det er slike hvite/offwhite jeg er på jakt etter. Er det den butikken Fargerike ved colosseum som har slikt? Menyene deres var utrolig pene! Lykke til neste helg!!!!!
Gjest gjest - glemt å logge på Skrevet 14. august 2005 #5 Skrevet 14. august 2005 Papiravdelingen på Norway Design (like ved Saga Kino) har også mye flott i papir. Lykke til !
TeddyToria Skrevet 14. august 2005 #6 Skrevet 14. august 2005 Tusen Takk! Teddy Toria: Ja, det er slike hvite/offwhite jeg er på jakt etter. Er det den butikken Fargerike ved colosseum som har slikt? Menyene deres var utrolig pene! Lykke til neste helg!!!!! ← Jaaa, det er akkurat den ved Colusseum jeg har kjøpt min blokk på, i forrige uke! Tusen takk! Lykke til du også!
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #7 Skrevet 14. august 2005 Hei, På Strømmen er det en butikk som heter Bikuben som har utrolig bra utvalg av papir i alle farger, størrelser og former. Ligge i Olaussen-krysset, like ved Strømmen Storsenter.
Pasha Skrevet 14. august 2005 #8 Skrevet 14. august 2005 skulle akkurat til å nevne bikuben jeg og.. der ser det ut som de har masse bra.. (har bare kjørt forib jeg da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå