AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Hvordan klarer dere å gå videre? Er 3 år siden jeg har sett eller hørt eksen og jeg holder på å klikke av følelser. Jeg klarer ikke å glemme han, og jeg savner energien hans. Jeg er forlovet med en annen mann og får selvfølgelig også veldig dårlig samvittighet. Jeg og eksen var sammen 6 år. Samboer og jeg har vært sammen 2,5 år.. Bodd sammen siden begynnelsen. Forlovet siden i sommer. Hva faen skal jeg gjøre? Eksen lever et veldig turbulent liv og det er ikke aktuelt å bli sammen igjen, men jeg savner han som venn. Han var jo min aller beste venn og den eneste jeg har klart å knytte meg til. 🙃😔😑 Anonymkode: 3c64f...5cd 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Så idiotisk tråd. Gidder ikke svare engang her sorry. Anonymkode: a72a5...3ce 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så idiotisk tråd. Gidder ikke svare engang her sorry. Anonymkode: a72a5...3ce Men du svarte jo allikavel Anonymkode: 3a760...1a8 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Hvorfor spør du ikke heller de som klarer å gå videre? Det må da være mer matnyttig. Svaret på hvordan man kommer seg videre, er uansett selvrespekt. Anonymkode: 7249c...9ed
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 Hvorfor gikk du inn i et nytt forhold etter er halvt år? Du var jo åpenbart ikke over eksen? Og hvorfor forlovet du deg når du føler slik du gjør? Sorry, mitt råd til deg er å bli singel igjen og ta deg god tid til å finne ut hva du vil i livet. Når du har funnet ut av dette, kan du begynne å date igjen Anonymkode: cfd6d...45b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå