AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Noen som vet hva det kan være? De er innover mot neseryggen og jeg har hatt dem en stund. Er det noen måte man kan få dem bort? Huden der er jo så skjør og tynn. Anonymkode: c6f5a...a82
Bikbokelsker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Eh...store eller små? Runde eller ovale? Opphøyet eller flate?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Bikbokelsker skrev (1 minutt siden): Eh...store eller små? Runde eller ovale? Opphøyet eller flate? Det er små litt ovale flekker, og de er ganske flate, men om jeg stryker fingeren over så kjenner jeg at de ikke er helt flate. Jeg har lurt på om det er noe slags kviselignende greier, men vet ikke. Anonymkode: c6f5a...a82
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Høres ut som små fettkuler under huden. Jeg stikker hull med en nål og klemmer de ut, de er ganske harde så er umulig å få klemt de ut som vanlige kviser. Anonymkode: 2fa81...610 1
Lush Lips Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 Tror jeg skjønner va du mener. Jeg pirker på de med en nål. Dagen etter er de lette å klemme ut. Men kommer alltid nye. Tror bare det er økt talgproduksjon.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 Ta deg en rens hos hudpleier👌 Anonymkode: 1f356...bdb
Roci Skrevet 18. januar 2021 #7 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Noen som vet hva det kan være? De er innover mot neseryggen og jeg har hatt dem en stund. Er det noen måte man kan få dem bort? Huden der er jo så skjør og tynn. Anonymkode: c6f5a...a82 Du har muligens det som kalles milier, som er små, keratinfylte cyster. Du kan forsøke å behandle dem selv med BHA, som fint kan brukes under øynene/ved neseryggen, så lenge du ikke bruker det på selve øyelokket. Du kan f.eks. prøve dette produktet: https://www.skincity.com/no/paulas-choice/calm-1-bha-lotion-exfoliant-30-ml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå