Gå til innhold

Være aktuell for en jobb uten å vise at man er intereressert i den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man finne ut om man er aktuell for en jobb uten å røpe at man er interessert i den?

Det gjelder en jobb i Kristiansandsområdet.

Anonymkode: 6f204...9d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annet enn å lese stillingsannonsen, og se om du passer til noen av kravene der? Du får søke, det verste som skjer er at du ikke får den.

Anonymkode: 3c144...ece

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan kan man finne ut om man er aktuell for en jobb uten å røpe at man er interessert i den?

Det gjelder en jobb i Kristiansandsområdet.

Det er ikke et gigantisk området. Kan du ikke, via Linkedin, se om du kjenner noen som kjenner rett person og be en du stoler på tipse selskapet om deg? Da finner du ut om de viser interesse eller ei.

Skrevet

Hvis du ikke har blitt kontaktet av headhunter, må du nok søke.

Anonymkode: 799b8...075

Skrevet
58 minutter siden, MortenMinstelønn said:

Det er ikke et gigantisk området. Kan du ikke, via Linkedin, se om du kjenner noen som kjenner rett person og be en du stoler på tipse selskapet om deg? Da finner du ut om de viser interesse eller ei.

Jo, det kan man jo, men jeg lurer fortsatt på følgende:

Jeg vil også si at jeg setter pris på svarene her. :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vil også si at jeg setter pris på svarene her. :)

Jeg prøvde å svare. Utover det, så er det umulig. Du må ta med faktorer som personlig smak og kjemi. Kanskje de ser etter en spesifikk profil som de savner i teamet/miljøet. Eneste måten er å prøve å lokke beslutningstaker. Teoretiske svar på dette her blir bare vill gjetting.

Uansett, lykke til.

Skrevet
On 1/17/2021 at 7:53 PM, MortenMinstelønn said:

Uansett, lykke til.

Takk for det. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...