Gå til innhold

Lærere- hvor mange koronatester har du tatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter veldig med å være borte fra jobb, og har dårlig samvittighet for å være borte bare pga hodepine og tett. Da det er stort vikarminus.

Men... For meg er dette bare runde nummer 2.

Anonymkode: cc4fa...eb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnehagelærer. To tester, nr to positiv. 

Anonymkode: 9c8df...3b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Barnehagelærer. To tester, nr to positiv. 

Anonymkode: 9c8df...3b3

Er jeg smittet, har jeg blitt smittet på jobb. Har vært veldig rolig på hjemmebane.

Anonymkode: cc4fa...eb0

Skrevet

Jeg har tatt 1 test. Du som fikk positiv test, håper det gikk fort over. Hvor lang tid tok det før du var i normal gjenge igjen?

Skrevet

Tatt to tester, begge negative. Jeg var ikke veldig syk, og hadde alt vært normalt hadde jeg gått på jobb. 

Bli hjemme og ta testen, du, da har du i det minste gjort alt riktig. 

Anonymkode: 592fc...b36

Skrevet

3 tester , ingen positive. 

Skrevet

0...ingen smitte her. Og har aldri vært så frisk som nå, hjelper nok med all håndvask, spriting og avstand. :)

Skrevet

1 test. Positiv

Anonymkode: 75f78...a81

Skrevet

Har heldigvis holdt meg frisk som en fisk, og har ikke blitt testet. Dere som har tatt testen - er det så forferdelig som mange sier? Må vel til pers på ett eller annet tidspunkt, og kjenner jeg gruer meg veldig.. 

Anonymkode: ff178...5e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har heldigvis holdt meg frisk som en fisk, og har ikke blitt testet. Dere som har tatt testen - er det så forferdelig som mange sier? Må vel til pers på ett eller annet tidspunkt, og kjenner jeg gruer meg veldig.. 

Absolutt ikke. Jeg hadde også hørt om den, og må innrømme at blodprøve ofte er værre? Kanskje noen gjør det feil?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tok PCR idag og det var helt greit. Over på to minutter.

Anonymkode: 038ab...0b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...