AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Fireåringen har begynt å tisse seg ut om natta. Jeg er så sliten av å vaske sengetøy, er alene med flere barn. Noe jeg bør prøve ut før jeg gir opp og kjøper en pakke bleier? Sitter på do før leggetid, men da kommer det ikke en dråpe. Anonymkode: 5457b...33d
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Vi ga opp og begynte med nattbleie igjen. Bruker det fortsatt, 2,5 år senere 😞 Anonymkode: 88d32...7ef
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Vi bærer 3-åringen på toalettet før vi legger oss selv. Det hjelper hvertfall på. Anonymkode: 34aed...f41
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vi bærer 3-åringen på toalettet før vi legger oss selv. Det hjelper hvertfall på. Anonymkode: 34aed...f41 Vi gjør det samme Anonymkode: 42f67...dd4
Lush Lips Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 Har det bare plutselig oppstått? Kan være en grunn for det... Først ville jeg gjort en innsats for å finne ut hvorfor det skjer. Men som personen over meg skriver så er det lurt å bære på do før du selv legger deg.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 Hvor lenge har barnet vært tørr på natten? Uhell på dagtid også? Sengevæting kan være ett tegn på at noe er galt. Er noe annet hvis barnet sluttet med bleie og ikke var klar for å sove uten Anonymkode: 3276a...f67
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #7 Skrevet 17. januar 2021 Hvordan er det ellers i livet til ungen. Er det stabilt for, ting som påvirker? Her begynte eldste å ha mye uhell når ting var litt ustabilt og mye forandringer. Prøv å se litt på de tingene og. Er det noe sånt så går det å løsne det. En annen ting som er lurt er å sjekke om det er urinveisinfeksjon, kan være et symptom på det, trenger ikke å ha noen andre symptomer Anonymkode: 281e6...287
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #8 Skrevet 17. januar 2021 Lush Lips skrev (19 minutter siden): Har det bare plutselig oppstått? Kan være en grunn for det... Først ville jeg gjort en innsats for å finne ut hvorfor det skjer. Men som personen over meg skriver så er det lurt å bære på do før du selv legger deg. Det er ikke anbefalt å bære på do på natten. Det bare opprettholder problemet fordi blæren blir vant med å tømmes på natt. TS jeg ville satt på bleie igjen. Mindre drikke på kveldstid. Mye sannsynlig at det går seg til. Anonymkode: ede1d...7dd 2
Glød Skrevet 17. januar 2021 #9 Skrevet 17. januar 2021 Min begynte og å tisse seg ut om natten etter å ha vært tørr et par år. Finner ikke noen årsak til det, så han har brukt bleie om natten det siste 1,5 året. Han ønsker det selv, da det er forferdelig ubehagelig å våkne opp i kald våt seng. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #10 Skrevet 17. januar 2021 Det er kjempevanlig da. Det er fleire som har det sånn enn det folk er klar over. Eg veit om mange som har brukt nattbleie lenge, spesielt gutter. Eg ville satt på bleie igjen og begrensa drikke om kvelden. Anonymkode: 86983...a88 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #11 Skrevet 17. januar 2021 Sett på bleia igjen! Han er ikke mer enn 4 år enda, og absolutt ikke uvanlig med litt tilbakefall ang tissing på natt. Gutten min på 4 har vært uten bleie siden 2 år, men tisset litt innimellom på natt i perioder. Valgt å la bleia være på, ingen stor sak. Siste 3 mnd har han nå begynt å våkne når han må tisse og går på do, men vi beholder likevell bleien på en stund til som sikkerhet. Spiller ingen rolle for han eller oss. Anonymkode: 18da5...e1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå