Gå til innhold

Vil du ha exen tilbake som hemmelig elsker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange er det som tenker ekstra mye på exen på en søndag? Håper på sms, eller et støt fra skjult nummer/hens nummer? 

Hvem onanerer og fantaserer om eksen og det sexlivet dere hadde? Ikke sletta alle minner? 

Tok dere feil da det ble slutt, og angrer, og er den eneste oppmerksomheten dere ønsker akkurat i dag? 

Blir dere å sende en melding? 😛

Anonymkode: 67b1a...66e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri i livet. Nei. Innså i etterkant hvor dårlig sexlivet var, har det mye bedre med min nye kjæreste😊

Anonymkode: 97a69...ac2

• Liker 6
Skrevet

Absolutt ikke.

Hadde blokkert hvis jeg fikk noe som helst fra min eks.

Livet er HERLIG uten eksen. 

Anonymkode: df1d8...4aa

• Liker 2
Skrevet

Hadde den beste sexen jeg noen gang har hatt med min ex, men aldri i livet om jeg vil ha han tilbake på noen som helst måte. 

Anonymkode: 86c02...569

Skrevet

Nei, han tar jeg ikke i med ei ildtang en gang.

Anonymkode: 1b54d...b5b

• Liker 5
Skrevet

Nope never ever. Aldri.  Jeg er ikke så dum to ganger . 

Anonymkode: 39be8...1f5

• Liker 2
Skrevet

Rart spørsmål. Nei

Anonymkode: ba243...f6a

• Liker 3
Skrevet

Du lever i fortiden. Prøv å leve litt mer i nuet, og ikke heng deg så mye opp i hva som har vært. 
Det er eks for en grunn

At du håper på en melding forteller at du lider av usikkerhet og har et bekreftelsesbehov. Det er for så vidt ikke ulovlig, men jeg tenker at det kanskje er litt synd på deg:-/

Anonymkode: edd87...d4e

• Liker 4
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Om jeg så var singel, ville jeg ikke hatt xen tilbake for sex, sex var en av hovedgrunnene til at det ble slutt, og jeg har hundre ganger bedre sex, og hyppigere sex med nåværende kjæreste :)

Anonymkode: 9fc5b...b0e

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke på grunn av sexen, den er mye bedre med nåværende samboer. Var vel nettopp manglende seksuell kjemi som var problemet mellom oss 

Anonymkode: 43b07...7af

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Du lever i fortiden. Prøv å leve litt mer i nuet, og ikke heng deg så mye opp i hva som har vært. 
Det er eks for en grunn

At du håper på en melding forteller at du lider av usikkerhet og har et bekreftelsesbehov. Det er for så vidt ikke ulovlig, men jeg tenker at det kanskje er litt synd på deg:-/

Anonymkode: edd87...d4e

Okei, så romantikeren eller den jordnære med ekte savn fra et sted inni et håp? Jeg bare fyrte igang spørsmål som jeg vet skaper debatt eller innlegg fra himmel OG helvete i følelsesregisteret til alle som hater å innrømme ting som er ømt fra fortida, og søndagskjærester er ALLE typer, statistisk sett flest ekskjærester. :)

Ikke meg det handler om, det er dere som svarer som lager fart på siden.  

Ha en fin søndag, alle ekser til ekser de ikke kan fordra. 😛

Skrevet

Nei di der kjappisene hans kan noen andre kose seg med

Anonymkode: 4f001...f55

Skrevet

Nei, etter at han knuste hjertet mitt får han ikke likes på Facebook av meg en gang, langt mindre mer av den sexen han likte så godt. Jeg blir ikke kåt av å tenke på ham, heller. Tanker på ham er nøytrale eller ekle, synes feks det er patetisk at han prøver å late som han har masse hår når han er skikkelig tynn i hyssingen 😄 Jeg blir iblant sint eller trist av å tenke på ham,  men aller mest tenker jeg b

Anonymkode: b8d43...315

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, etter at han knuste hjertet mitt får han ikke likes på Facebook av meg en gang, langt mindre mer av den sexen han likte så godt. Jeg blir ikke kåt av å tenke på ham, heller. Tanker på ham er nøytrale eller ekle, synes feks det er patetisk at han prøver å late som han har masse hår når han er skikkelig tynn i hyssingen 😄 Jeg blir iblant sint eller trist av å tenke på ham,  men aller mest tenker jeg b

Aller mest tenker jeg bare ikke på ham. Det er kjæresten jeg er opptatt av. 

Skrevet

Ja 🙈

Anonymkode: 7d237...8c9

Skrevet

Om hun fortsatt hadde vært som hun var den gangen forholdet ble avsluttet,  hadde jeg stått klar med åpne armer. Om sex med henne var 10/10, så har ingen andre vært i nærheten av 5/10 engang. Men siden årene har gått, er det jo en ganske så stor sjanse for at hun ikke lengre er sånn som jeg husker henne. Fysisk er det iallefall gått nedoverbakke med den en gang så veldreide og sexy dama.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hadde den beste sexen jeg noen gang har hatt med min ex, men aldri i livet om jeg vil ha han tilbake på noen som helst måte. 

Anonymkode: 86c02...569

Hvorfor ble det slutt hvis det var så fantastisk ?

Anonymkode: 88294...efa

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvor mange er det som tenker ekstra mye på exen på en søndag? Håper på sms, eller et støt fra skjult nummer/hens nummer? 

Hvem onanerer og fantaserer om eksen og det sexlivet dere hadde? Ikke sletta alle minner? 

Tok dere feil da det ble slutt, og angrer, og er den eneste oppmerksomheten dere ønsker akkurat i dag? 

Blir dere å sende en melding? 😛

Nei aldri. Hadde super sex, men han er x av en årsak.

Anonymkode: ccd53...938

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...