Gjest Gjest_liv_* Skrevet 13. august 2005 #1 Del Skrevet 13. august 2005 Noen som trener yoga her? Hva har man på seg? Barbeint? ...skal snart på minførste time... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 13. august 2005 #2 Del Skrevet 13. august 2005 Noen som trener yoga her? Hva har man på seg? Barbeint? ...skal snart på minførste time... ← Jeg har trent yoga på SATS, er vel ikke tradisjonell yoga men mer basert på trening. Uansett, nesten alle var barbent og det viktigste er at du har klær som er løse og ledige. Synes det var en treningsform som passet godt for meg, skulle ønske jeg hadde anledning til å fortsette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inar Skrevet 14. august 2005 #3 Del Skrevet 14. august 2005 Trener også yoga på sats, det er kjempe fin treningsform. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest treningsveileder Skrevet 14. august 2005 #4 Del Skrevet 14. august 2005 Vi har yoga på timeplanen og jeg har prøvd selv. Det beste er å ha på seg myke, tøylige og komfortable klær! Yoga er mye tøyning og mye bevegelse med store bevegelsesbaner. Ta også med et lite håndkle til å ha på matta di. Og det er viktig med drikke, en flaske vann er lurt! Yoga foregår barbeint, så alle oppfordres til det! Lykke til, du får en kjempeopplevelse! Yoga er ikke som andre treningsformer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 14. august 2005 #5 Del Skrevet 14. august 2005 Og det er viktig med drikke, en flaske vann er lurt! ← Man skal jo ikke drikke noe under Yoga da. Man skal helst ikke innta hverken mat eller drikke før trening, og ingenting under trening. Men kanskje det kun gjelder tradisjonell yoga og ikke treningsyoga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #6 Del Skrevet 14. august 2005 Man skal jo ikke drikke noe under Yoga da. Man skal helst ikke innta hverken mat eller drikke før trening, og ingenting under trening. Men kanskje det kun gjelder tradisjonell yoga og ikke treningsyoga... ← Dette er riktig det! Det de kaller Yoga på sats er langt fra den tradisjonelle yogaen, både når det gjelder mentalt fokus og pusteteknikker. Og uten dette er det ikke yoga for min del. Så jeg velger å ikke tro så mye på de råd jeg har fått på sats-yoga. Når det gjelder klær så foretrekker jeg heller litt trange stretch-klær enn store, løse klær. Når du har så store klær på deg, kan du oppleve at hele gensern glir ned mens du feks står på hodet, og for min bluferdighet foretrekker jeg altså trangere klær. Men dette er opp til det du selv foretrekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2005 #7 Del Skrevet 14. august 2005 På mitt senter ser jeg at endel har med seg tynne fleece-pledd til yoga-timene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 14. august 2005 #8 Del Skrevet 14. august 2005 Det finnes VELDIG mange ulike Yoga-former da. Så øvelser, teknikker, intensitetsnivå osv er forskjellig fra en type til en annen. Men ta på deg behagelige og tøylige klær og møt opp med friskt mot. Resten du trenger å vite forteller instruktøren deg. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2005 #9 Del Skrevet 14. august 2005 Har bare prøvd sats yoga jeg også. Bruker ikke løse og vide klær mer.. Som noen nevnte, man kan plutselig vise frem mage, pupper og lår. Bruker stramme, men bøyelige klær. Drikker ikke vann fordi det er vanskelig å ta pauser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. august 2005 #10 Del Skrevet 14. august 2005 Lurt å ha noe som holder seg på plass, samtidig som klærne ikke skal hindre deg i å bevege deg. Barbeint er best (jeg har prøvd både sokker og sko uten hell). Alternativt kan du bruke gymsokker som er sklisikre. Salene på diverse treningssentre kan være litt kalde og vi ble oppfordret til å ta med oss en genser eller tynn jakke på trening, for det skal egentlig være varmere i rommet. Jeg trives best i singlet eller ettersittende t-skjorte (med en jakke/genser i reserve) og en myk joggebukse som ikke er for vid og ikke har glatt utside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå