AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Jeg og kjæresten min er midt i et mulig samlivsbrudd, vi har også barn, hus, bil og helle pakka sammen. Han påstår at han vil prøve å fikse forholdet, han vil ikke vi skal gå ifra hverandre å måtte selge hus og alt annet., han vil være en familie sier han. Jeg dum som jeg sikkert er vurderer det på tross han blokkerte meg fra å feire jul og nyttår med barna mine osv. Så får jeg en dårlig følelse når han på liv å død skal ha meg tilbake å lover dyrt å hellig på han ikke er interessert i andre eller har snakket med andre damer. Så jeg sjekker telefonen hans. Tror dere jammen ikke at han har sittet i over 2 uker å pratet med ei dame han har drevet på med tidligere. De flørter og tøyser med at han skal kjøpe meg ut av huset og de skal bo der sammen som en svær jævla lykkelig familie. Jeg blir helt kvalm!! Hva søren skal jeg gjøre? Jeg har ikke konfrontert han med dette ennå, da jeg vet han garantert kommer til å legge skylda på meg for han ikke syns det er greit at jeg snoker på telefonen hans. Anonymkode: 8f572...7a6
Nymerïa Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hva søren skal jeg gjøre? Gå videre og pris deg lykkelig for at det er over. Jeg kan ikke se en eneste grunn til at du skal konfrontere han med dette. Annet enn om du er en av de ytterst får personene som koser deg med drama. 7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 NymeriaRhoynar skrev (38 minutter siden): Gå videre og pris deg lykkelig for at det er over. Jeg kan ikke se en eneste grunn til at du skal konfrontere han med dette. Annet enn om du er en av de ytterst får personene som koser deg med drama. Ja det er kanskje det beste. Er bare vanskelig å skjønne hvorfor i alle dager han gidder å gi meg håp for familien når han driver på slik. Er så forbanna skuffa! Anonymkode: 8f572...7a6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Du fortjener bedre, det der er stygt! Får helt vondt av slik ondskap. Han fortjener at dette kommer ut. Du trenger ikke si hvordan du fant det ut. For all del, ikke gi han gleden av å sitte igjen med huset, ny dame og barna dine som sikkert ikke vil flytte derfra. Du kan risikere å miste alt. Prøv om du kan bli boende der, og beholde barna. Så får han dra til denne damen. For han har henne i tilfelle det skjærer seg med deg. Han vil ikke risikere å være alene.. Denne mannen kan du aldri stole på dessverre. Anonymkode: da3b8...5ab 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 Jeg hadde glatt vist ham meldingene og ledd ham i trynet, og ønsket ham lykke til videre. Og ALDRI sett meg tilbake! Anonymkode: f81ae...a3e 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 Nøyaktig det samme gjorde eksen min det siste halvåret vi var sammen. Dvs, han hadde i tillegg et forhold til en annen bak ryggen på meg, men det fikk jeg ikke vite før en stund etterpå. Alt imens han bedyret at det var kun meg han ville ha. Anonymkode: 0ef4d...14f
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #7 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du fortjener bedre, det der er stygt! Får helt vondt av slik ondskap. Han fortjener at dette kommer ut. Du trenger ikke si hvordan du fant det ut. For all del, ikke gi han gleden av å sitte igjen med huset, ny dame og barna dine som sikkert ikke vil flytte derfra. Du kan risikere å miste alt. Prøv om du kan bli boende der, og beholde barna. Så får han dra til denne damen. For han har henne i tilfelle det skjærer seg med deg. Han vil ikke risikere å være alene.. Denne mannen kan du aldri stole på dessverre. Anonymkode: da3b8...5ab Er ikke redd for å miste barna, absolutt ikke, har skriv på at vi skal ha 50/50 uansett. Å han må jo bare prøve såfall, jeg har like mye loven på min side, så det ordner seg. Og huset må vi selge om jeg velger å gå for han har ikke råd til å ta over lånet alene. Så dette er jo ren fantasi han blåser utav seg. TS Anonymkode: 8f572...7a6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #8 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nøyaktig det samme gjorde eksen min det siste halvåret vi var sammen. Dvs, han hadde i tillegg et forhold til en annen bak ryggen på meg, men det fikk jeg ikke vite før en stund etterpå. Alt imens han bedyret at det var kun meg han ville ha. Anonymkode: 0ef4d...14f Herlighet så trist.. jeg er glad for jeg så det nå ganske tidlig heldigvis. Er ikke mye han kjemper for familien vår som han påstår når han holder på slik bak ryggen min.. Så det er jo hans tap, jeg klarer meg uansett. Er bare så sinnsykt skuffende, er så sint at det bobler inni meg. Hadde liksom aldri trodd han ville gjort noe slik mot meg. TS Anonymkode: 8f572...7a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå