AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 .. I salute you! Det hender jeg ikke har mat, ikke ideer, ikke sulten, men hr såpass overlevelsesinnstinkt at jeg vet at nå må jeg pelle meg i butikken og håpe at jeg får noen ideer på veien bort. Det verste er å handle uten å ha noe peiling eller tanker om mat, som å løpe orientering uten hverken kart eller kompas, med ene foten spikret i bakken. Som en redning, en livbøye ligger den der, handlelisten ettet noen som vet hva de trenger og vil! Og den gir så mange ideer og forslag, jeg føler matlysten og inspirasjonen flomme inn over, dagen og handleturen er reddet! Så TAKK og fortsett med det! ❤ Anonymkode: 27bfa...d9c 30
Duff Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Så bra. Jeg legger ikke igjen bevisst men det hender nok at jeg glemmer den. Ofte tar jeg min med hjem som inspirasjon senere eller for å huske hva jeg har handlet inn. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Jeg har aldri brukt å legge igjen handlelistene mine før men det skal jeg jaggu gjøre heretter. Anonymkode: 51765...4e7 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Duff skrev (4 timer siden): Så bra. Jeg legger ikke igjen bevisst men det hender nok at jeg glemmer den. Ofte tar jeg min med hjem som inspirasjon senere eller for å huske hva jeg har handlet inn. Kanskje du vil vurdere å skrive 2 og legge igjen den ene av og til? 😇 Anonymkode: 27bfa...d9c 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har aldri brukt å legge igjen handlelistene mine før men det skal jeg jaggu gjøre heretter. Anonymkode: 51765...4e7 😙😙 du vet aldri hvem du inspirerer! Anonymkode: 27bfa...d9c 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 Jeg prøver alltid å finne en handlevogn uten andres søppel i. Og da gjør jo også jeg en god gjerning, hvis det faktisk finnes folk som vil ha de handlelistene. Anonymkode: 1e88d...f73 8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #7 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg prøver alltid å finne en handlevogn uten andres søppel i. Og da gjør jo også jeg en god gjerning, hvis det faktisk finnes folk som vil ha de handlelistene. Anonymkode: 1e88d...f73 Ja, jeg har alltid tenkt på det som en uting at folk legger igjen handlelistene sine. Men jeg ser det med litt nye øyne nå, og skal love å prøve å irritere meg litt mindre. 😁 Anonymkode: 6480d...9f1 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #8 Skrevet 17. januar 2021 Bleier, yoghurt, melk , brød , pålegg , taco sikkelig inspirerende Jeg blir irritert på de som legger igjen, kast ditt eget søppel! Anonymkode: 9979b...680 12
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #9 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bleier, yoghurt, melk , brød , pålegg , taco sikkelig inspirerende Jeg blir irritert på de som legger igjen, kast ditt eget søppel! Anonymkode: 9979b...680 Hehe jeg kan være litt enig i at Ikke alle handlelister er et mesterverk, men noens søppel, min skatt? 😄 Anonymkode: 27bfa...d9c 1
Gjest Lasox Skrevet 17. januar 2021 #10 Skrevet 17. januar 2021 (endret) Hehe! Tror ikke du ville ha lært noenting av min handleliste! Ugh! Det er så lite spennende mat i norge! Lite variert! Endret 17. januar 2021 av Lasox
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #11 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): .. I salute you! Det hender jeg ikke har mat, ikke ideer, ikke sulten, men hr såpass overlevelsesinnstinkt at jeg vet at nå må jeg pelle meg i butikken og håpe at jeg får noen ideer på veien bort. Det verste er å handle uten å ha noe peiling eller tanker om mat, som å løpe orientering uten hverken kart eller kompas, med ene foten spikret i bakken. Som en redning, en livbøye ligger den der, handlelisten ettet noen som vet hva de trenger og vil! Og den gir så mange ideer og forslag, jeg føler matlysten og inspirasjonen flomme inn over, dagen og handleturen er reddet! Så TAKK og fortsett med det! ❤ Anonymkode: 27bfa...d9c Hehe, jeg tenkte først at dette var et ironisk og morsomt innlegg, men skjønner når jeg leser litt nedover at du mente det seriøst? Og det var jo egentlig ikke så dumt heller, hvis man finner den «riktige» lappen som er litt inspirerende😃 Anonymkode: 13595...1fd 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #12 Skrevet 17. januar 2021 Handleliste? Har ikke folk hørt om Google keep? Anonymkode: 6fcec...b38 4
visp Skrevet 17. januar 2021 #13 Skrevet 17. januar 2021 Du hadde aldri skjønt min. Kun masse forkortelser. Men legger den aldri igjen heller. 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #14 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hehe, jeg tenkte først at dette var et ironisk og morsomt innlegg, men skjønner når jeg leser litt nedover at du mente det seriøst? Og det var jo egentlig ikke så dumt heller, hvis man finner den «riktige» lappen som er litt inspirerende😃 Anonymkode: 13595...1fd Jeg er seriøs som dagen er lang 😄 visp skrev (6 minutter siden): Du hadde aldri skjønt min. Kun masse forkortelser. Men legger den aldri igjen heller. Oh, en utfordring! 😃 Anonymkode: 27bfa...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #15 Skrevet 17. januar 2021 Den lista hadde du ikke skjønt. Men nå pleier jeg ikke å slenge fra meg søppel i handlekurven heller. Anonymkode: 54bea...5c2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #16 Skrevet 17. januar 2021 Jeg tror ikke du hadde fått noe utbytte av en av mine. De er fulle av random ting, stort sett for å supplere det jeg allerede har. Og hovedsakelig mormor-mat. (Eller liker du også blodpølse, lungemos, svisker, kefir, pulverkaffe, sursild, rødbeter, gomme, sardiner og pumpernickel? Okei, du kan bli med og handle!) Og min handleliste er min livbøye, uten den er jeg hjelpeløs, så jeg passer godt på den...! Anonymkode: a1997...599
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #17 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg tror ikke du hadde fått noe utbytte av en av mine. De er fulle av random ting, stort sett for å supplere det jeg allerede har. Og hovedsakelig mormor-mat. (Eller liker du også blodpølse, lungemos, svisker, kefir, pulverkaffe, sursild, rødbeter, gomme, sardiner og pumpernickel? Okei, du kan bli med og handle!) Og min handleliste er min livbøye, uten den er jeg hjelpeløs, så jeg passer godt på den...! Anonymkode: a1997...599 Der sa du rødbeter feks, hadde jeg funnet lappen din og lest rødbeter så hadde jeg blitt glad og tenkt at det har jeg ikke hatt på lenge, det må jeg kjøpe 😊 Anonymkode: 27bfa...d9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå