AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Jeg har et problem, og kunne gjerne trengt litt innspill på hva jeg bør gjøre. Han jeg dater/er sammen med har mye problemer. Han har det ikke godt med seg selv, og han drikker hver eneste dag. Dette problemet har vært der en stund nå. De siste ukene nå har han også jobbet ettermiddager eller kveld, og da har jeg ikke fått sett han like mye som jeg pleier. Jeg bor egentlig for meg selv, men siden desember så har jeg så å si bodd hos han. Når han har jobbet så seine vakter så får jeg nesten ikke sett han, og føler han er på ekstra «dårlig humør», og jeg føler meg litt utestengt. Det føles som om han prøver å pushe meg vekk, om det er med vilje eller ei, vet ikke jeg. Men jeg har uansett disse ukene også lagd mat og vaska hver eneste dag, sånn at han slipper å tenke på det. Men jeg får ikke engang et takk, eller en klem for det jeg gjør. Noe som er veldig kjipt, spesielt når jeg lager middag ferdig til han så sent på kvelden, selv om jeg egentlig vil sove på den tiden. Vi har ikke kjent hverandre så lenge, men fikk fort god kontakt. Jeg synes også det er vanskelig å spørre han om ting eller be om noe, siden jeg vet han har det veldig vondt inni seg. Noe som gjør det ekstra vanskelig for meg, siden jeg sliter både med migrene og høyt stoffskiftet. Dermed føler jeg at jeg ikke får den oppmerksomheten tilbake når jeg har dårlige dager. Jeg bare har kommet til et sånt punkt at jeg ikke vet hva jeg skal si eller gjøre, for jeg vet ikke om det gjør det verre eller bedre. Anonymkode: 3edf4...6e8
Mellion Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Du gir og han tar, det vil fort bli slitsomt. Har dere snakket om følelser og hva dere ønsker videre? Kanskje han ikke er klar for noe mer.. hvis han allerede tar deg for gitt, så ville ikke jeg satset videre, snakk med han om hvorfor han er sånn.. er det sånn han er? Føler han ikke det samme? Trenger han mer tid til å bli trygg? 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Kommunikasjon. Anonymkode: 0ec37...26b
SpeilEggos Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Det der vil ikke bli bedre, tvert imot. Tenk deg om FØR du utvikler sterke følelser og bånd 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 Mitt forslag er at du ikke bor med han slik du gjør nå, men heller er særboere frem til ting eventuelt bedrer seg. Så kan du heller besøke han når han er i god form, og du slipper å gjøre husarbeid for han Anonymkode: ceeec...7fd
Snabeltann Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 Når man kommer fra jobb er man ganske sliten, også om man ikke har problemer. Kanskje det blir litt intenst at du er der hele tiden? Selv om du vasker og står på? Kanskje han har lyst på litt avstand, men ikke tør å si det til deg i redsel for å såre? Ta en uke med litt mer avstand, slik at han får sløvet litt hjemme, og rekker å savne deg. Det er veldig fint å være sammen, men viktig med litt alenetid når man har fri også, i alle forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #7 Skrevet 17. januar 2021 Flytt hjem til deg selv og slutt med å være hans tjenende ånd. Sånn som det er mellom dere nå så går det bare en vei og det er ikke din vei. Det kommer antagelig til å bli verre. Anonymkode: ab92f...e90
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #8 Skrevet 17. januar 2021 Ikke gjør det her. Det er IKKE verdt det. Han drikker hver dag? Og har masse problemer? Gå videre! Det blir ikke bedre. Anonymkode: 8276c...f05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå