Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har barbert beina mine med barberhøvel og barberskum i alle år, noe som har resultert i at jeg har mange svarte hår på beina mine. I går prøvde jeg meg på hårfjerningskremen fra Veet. Den fungerte helt greit for meg.

Likevel så lurer jeg på hva dere bruker for å fjerne hår på beina deres så jeg kanskje kan prøve noe nytt som fungerer bedre for meg! 

Tusen takk for svar :) 

Anonymkode: 1c70a...e37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Epilator

Anonymkode: ddad9...5b9

• Liker 1
Skrevet

Voksing hos hudpleier, eller så kjøper jeg Veet hårfjerningsstrips og gjør det selv🙂

Skrevet

Barberer.

Testet ut epilator, men endte opp med mange inngrodde hår.

Anonymkode: 573c2...10f

Skrevet

Epilator 

Anonymkode: ec74b...9d5

Skrevet

Epilator. Syntes det fungerer superbra, men er litt vondt :P Verre i intimsonen da hehe.

Skrevet

Barberer iblant, i snitt en gang annenhver uke på vinter eller et par ganger i uka sommer. Bruker barberkrem fra Lush i stedet for barberskum :) Blir mykere. Har ikke veldig mye hår, så trenger ikke noe mer avansert.

Anonymkode: 1e125...488

Skrevet

Barberer.

Hårene endrer ikke farge av barbering, men de kan virke stivere og mørkere fordi de kuttes rett av. 

Anonymkode: c4b18...eee

• Liker 1
Skrevet

Rakerive. Bruker den på fitta også når jeg har ugress

Anonymkode: f8947...908

Skrevet

Du får ikke flere svarte hår av å barbere.  Men epiliering og voksing kan gjøre hårveksten svakere om du driver med det i noen år. 

Skrevet

Epilator. Leggene blir uendelig mye glattere og mykere av det enn av barbering, ingen stubber som står igjen. 

En annen fordel er at epilering (og voksing) skader hårsekkene, så hårene faktisk blir dårligere til å vokse ut igjen. Da jeg startet å epilsere, måtte jeg gjøre det minst hver 14. dag for å holde håret borte. Nå holder det med en gang i måneden :) 

Anonymkode: d2c23...212

• Liker 1
Skrevet

Vokser hos hudpleier.

Anonymkode: 7df00...c67

Skrevet

Barberhøvel. Jeg brukte epilator noen år, men begynte å få inngrodde hår samme hva jeg gjorde av tiltak. 

Men i bikinilinja bruker jeg epilator, der er det barbering som gir inngrodde hår uansett hva jeg gjør. :P

Anonymkode: 4a48b...b86

Skrevet

Epilator. Har brukt det i 15 år nå, så har gått fra mange, sorte, lange hår, til nesten ingen hårvekst igjen. 

Anonymkode: 9e3cd...3d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...