Thewinxclub Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Hei! Jeg fikk en 4 på norsk hovedmål. Jeg ble utrolig skuffet og lei meg, i og med at jeg jobbet veldig hardt. Det var den beste eksamenen i norsk jeg følte jeg hadde skrevet. Har klaget nå, men lurte på om dere har noe erfaring med klage? Gikk dere opp? Kanskje noen har lyst å lese teksten min og si hva dere syntes? Jeg gjorde det som privatist, så hadde ikke noe lærer😊
stan Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Thewinxclub skrev (26 minutter siden): Hei! Jeg fikk en 4 på norsk hovedmål. Jeg ble utrolig skuffet og lei meg, i og med at jeg jobbet veldig hardt. Det var den beste eksamenen i norsk jeg følte jeg hadde skrevet. Har klaget nå, men lurte på om dere har noe erfaring med klage? Gikk dere opp? Kanskje noen har lyst å lese teksten min og si hva dere syntes? Jeg gjorde det som privatist, så hadde ikke noe lærer😊 Jeg kjenner eksempel på alle mulige utganger på dette, men kjenner en del Ved en klage vil normalt oppgaven vurderes på nytt. Det kan bli samme karakter, det er nok det vanligste. Men muligheten for å gå ned eller opp er også der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå