AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Min lille gutt på 3 mnd blir veldig fort redd og overstimulrert. Han hyler av redsel hvis det kommer høye lyder, eller vi er på besøk og det er mye som skjer rundt han (jula var grusom for han). Han er fryktelig vanskelig å trøste, og gråten eskalerer fort. Pga corona har vi vært lite rundt, og hatt lite besøk. Men nesten hver gang vi har hatt besøk, har han grått store deler av tiden. Vi har nå mine foreldre som de eneste vi besøker. Der bor også min bror og hans viltre toåring. Gutten min gråter alltid når vi er der. Særlig hvis toåringen er hjemme. Tenker at jeg er glad for at vi har restriksjoner, ellers hadde livet hans og mitt vært grusomt slitsomt, med folk inn og ut, og ønsker om besøk. Kjøre bil, besøke helsestasjon, gå på butikken osv, alt ender med intens gråt. Han lar seg ikke holde av andre enn meg, pappaen går greit en stund hvis humøret ellers er greit. Han har siden fødsel vært en baby som gråter veldig når han setter igang, vanskelig å roe. Det må nevnes at når vi er hjemme i rolige omgivelser uten plutselig støy og mange folk, så er han en skikkelig gladgutt. Smiler og er fin i kontakten. Er også sjekket hos kiropraktor, og skal ikke ha fysiske plager. Noen som har hatt lignende babyer, som kan trøste meg med at det går over, og blir til veltilpassede barn til slutt? Føler meg som verdens dårligste mor. 😟 Anonymkode: 22d4d...b7a
Vilder Skrevet 19. februar 2022 #2 Skrevet 19. februar 2022 Har ikke tips, men er i akkurat samme båt! Følte det var jeg som skrev det 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå