Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så jævlig ekkelt men ofte finner jeg brukte snusposer på bordet, i sofaen, på nattbordet og i skuffen på nattbordet. Han bare legger snusposene overalt når hans boks er full. Jeg har prøvd å ta det opp med ham 1000 ganger, men er alltid masse unnskyldninger om at den lå oppå boksen men falt ut, at han skulle kaste de men han så ikke de blablabla. Jeg er så lutlei og føler meg så lite respektert når jeg har sagt gang på gang hvor ekkelt det er for meg å plukke opp slikt. Han sier alltid at han skal bli bedre men det skjer jo ikke. 

Anonymkode: d931a...f79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som med alt annet man har tatt opp 1000 ganger; aksepter det eller gå.

Dere har vel neppe så mye besøk nå, så du kan jo prøve å ikke plukke det opp, la det flyte så kan kanskje ser det? 

Anonymkode: f06bc...57e

Skrevet

Haha, sånn gjør mannen min også. Ellers er han den mest fantastiske far og ektemann. Rydder, vasker, lager mat og er god med oss. Jeg har valgt å godta det som en av hans «feil». Jeg har sikkert noen jeg også!

Anonymkode: 02f54...a93

Skrevet

Det at eksen ikke ryddet opp etter seg var det som fikk meg til å innse at jeg ikke orket mer. Min erfaring er at når man har tatt noe opp 1000 ganger uten hell, så kommer det mest sannsynligvis ikke til å skje noe endring den 1001 gangen du tar det opp heller. Han bryr seg rett og slett ikke nok, så dette er nok bare en av hans feil som du må godta, med mindre du ønsker å gå fra han. Som noen over nevnte så har nok du også en del småfeil som han klager en del på.. Det er vel sånn det er i et forhold. Så må man bare vurdere om å leve med disse feilene er verdt det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...