Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6dpo i dag, forventer mensen fredag neste uke. I dag våknet jeg og var veldig låk i korsryggen/nedre del av magen, kjennes ut som skikkelig mensensmerter. Har bare brukt å få vondt dagen før mensen kommer, så dette er i vel tidligste laget. Kan det for eksempel være festesmerter, eller er det bare kroppen som lurer meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk litt sånn når egget festet seg. Har tre barn og visst det hver gang før testen viste positivt😊 Jeg har dog alltid fått en liten blødning sammen med den stikkende følelsen på ca dag 6-7. 

Anonymkode: 5a87b...5fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk litt sånn når egget festet seg. Har tre barn og visst det hver gang før testen viste positivt😊 Jeg har dog alltid fått en liten blødning sammen med den stikkende følelsen på ca dag 6-7. 

Så spennende ☺️ Har ikke kommet noe blødning enn så lenge, men er jo bare på dag 6 nå. Synes bare det er veldig merkelig at jeg får så vondt nå, har i så mange år jeg kan huske bare hatt vondt dagen før/samme dag som mensen. Får bare vente å se til helga 🙊

Skrevet

Det er fullstendig normalt post eggløsningssymptom. Man kan ikke kjenne når egget festes. 

Anonymkode: 3bfcf...047

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er fullstendig normalt post eggløsningssymptom. Man kan ikke kjenne når egget festes. 

Jo, det kan man..

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo, det kan man..

Nei. Det er ingen forskning som kan bekrefte dette. 

• Liker 1
Skrevet

Smertene er helt borte i dag, og har ikke sett noe til mensen heller 🧐 merkelig opplegg!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 17.20):

Det er noen som kan få mensmurringer når egget fester seg, les deg opp. 

Anonymkode: 34455...f60

Skrevet

Jeg også har hatt mensmurringer et par dager etter eggløsning, har aldri hatt det sånn før og jeg også pleier å ha menssmerter når jeg begynner å blø skikkelig under mensen.. Så jeg lurer på om det kan være noe 🤷‍♀️ 

Skal ikke ha mensen før om 9 dager ca så får vente å se 😮🤞 

Krysser fingrene for oss begge!! ❤️🤞

Anonymkode: 1c5ee...d79

Skrevet

Det samme skjedde med meg. Sterke mensensmerter ca en uke før mensen, noe jeg ikke pleier å ha. Tenkte det kunne være egg som festet seg og ble kjempegira. En uke senere kom mensen ☹️ Håper for deres del det det ikke skjer med dere og at dere er gravide, men dere må nok også være forberedt på at dere ikke er det. 

Anonymkode: 15e1f...e4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...