Tinaprøver Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Er 6dpo i dag, forventer mensen fredag neste uke. I dag våknet jeg og var veldig låk i korsryggen/nedre del av magen, kjennes ut som skikkelig mensensmerter. Har bare brukt å få vondt dagen før mensen kommer, så dette er i vel tidligste laget. Kan det for eksempel være festesmerter, eller er det bare kroppen som lurer meg?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Jeg fikk litt sånn når egget festet seg. Har tre barn og visst det hver gang før testen viste positivt😊 Jeg har dog alltid fått en liten blødning sammen med den stikkende følelsen på ca dag 6-7. Anonymkode: 5a87b...5fb
Tinaprøver Skrevet 17. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk litt sånn når egget festet seg. Har tre barn og visst det hver gang før testen viste positivt😊 Jeg har dog alltid fått en liten blødning sammen med den stikkende følelsen på ca dag 6-7. Anonymkode: 5a87b...5fb Så spennende ☺️ Har ikke kommet noe blødning enn så lenge, men er jo bare på dag 6 nå. Synes bare det er veldig merkelig at jeg får så vondt nå, har i så mange år jeg kan huske bare hatt vondt dagen før/samme dag som mensen. Får bare vente å se til helga 🙊
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Det er fullstendig normalt post eggløsningssymptom. Man kan ikke kjenne når egget festes. Anonymkode: 3bfcf...047 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er fullstendig normalt post eggløsningssymptom. Man kan ikke kjenne når egget festes. Anonymkode: 3bfcf...047 Jo, det kan man.. Anonymkode: 5a87b...5fb 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo, det kan man.. Anonymkode: 5a87b...5fb Nei. Det er ingen forskning som kan bekrefte dette. Anonymkode: 3bfcf...047 1
Tinaprøver Skrevet 18. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2021 Smertene er helt borte i dag, og har ikke sett noe til mensen heller 🧐 merkelig opplegg!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #8 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 17.20): Det er fullstendig normalt post eggløsningssymptom. Man kan ikke kjenne når egget festes. Anonymkode: 3bfcf...047 Det er noen som kan få mensmurringer når egget fester seg, les deg opp. Anonymkode: 34455...f60
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #9 Skrevet 19. januar 2021 Jeg også har hatt mensmurringer et par dager etter eggløsning, har aldri hatt det sånn før og jeg også pleier å ha menssmerter når jeg begynner å blø skikkelig under mensen.. Så jeg lurer på om det kan være noe 🤷♀️ Skal ikke ha mensen før om 9 dager ca så får vente å se 😮🤞 Krysser fingrene for oss begge!! ❤️🤞 Anonymkode: 1c5ee...d79
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #10 Skrevet 20. januar 2021 Det samme skjedde med meg. Sterke mensensmerter ca en uke før mensen, noe jeg ikke pleier å ha. Tenkte det kunne være egg som festet seg og ble kjempegira. En uke senere kom mensen ☹️ Håper for deres del det det ikke skjer med dere og at dere er gravide, men dere må nok også være forberedt på at dere ikke er det. Anonymkode: 15e1f...e4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå