Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

😊

Endret av Høstluft
.
Skrevet

Pattesalve/krem fra Europris. Dyrleger bruker bruke den på pattene /spenene til dyr, men det funker utrolig bra på bra på hendene også lukter den godt. 

Apoteket selger en håndkrem som de kaller for flytende plaster.

Det er et fransk merke (tuben er hvit med litt blått på) Jeg har fått den anbefalt fra farmasøyter

Anonymkode: c0346...7cf

• Liker 2
Skrevet

Bruker ikke håndkremer lengre selv, tar Apobase eller Locobase. 

Anonymkode: 96298...0e0

Skrevet

Jeg liker håndkremene fra Rituals som er av typen handbalm. (De har også noe de kaller handlotion eller handcream, men de er bare som vanlig «ubrukelig håndkrem».)

Handbalm er fetere og vanskeligere og smøre inn, men gir god fuktighet og er jeg flink og bruker den ofte blir tørr hud og sprekker på mine hender borte. Som ett pluss lukter de skikkelig godt.

• Liker 3
Skrevet

Liker denne godt og den lukter ikke for mye. Fåes kjøpt på dagligvarebutikken :) 

ACDF68D6-9744-4BD5-A7D2-F67917E0357D.jpeg

• Liker 1
Gjest Lexie Grey
Skrevet

Denne håndkremen er jeg veldig fornøyd med 😊 Hadde skikkelig tørre hender i går, så tørre at huden flaket seg mellom og oppå knokene. Tok en god mengde med denne kremen og masserte godt inn, og huden ble så fuktet og myk! Om jeg lar den trekke inn en kort stund føles ikke hendene klissete heller. Minuset er lukten, synes den lukter litt sterk og minner litt om gammel dame-parfyme 🙈 Men kremen er såpass god at effekten veier opp. Står at den pleier både hender og negler også 😊

Skrevet

Clarins hand and nail treatment

Elisabeth arden 8 hour intensive moisturizing hand cream

Trikset er å ikke bli avhengig av krem. Man peeler hendene godt, smører på et tykt lag, og sover med det. 

Anonymkode: e80a8...ebe

Skrevet

Elizabeth Arden Eight Hour Cream på kveld/natt og på steder som er ekstra tørre, og håndkremen fra samme merke på dagtid. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Favoritten min er: https://lushnorge.no/produkt/kropp/fuktighetskremer/gode-gjerninger

Men siden den ikke kommer i tube så bruker jeg den kun før jeg skal legge meg.

:)

Anonymkode: 75b68...92f

De har fått en ny fast variant: https://www.lushnorge.no/produkt/limited-edition/kommet-for-a-bli/charity-pot-coin-hand-og-bodylotion-ny-4

«100% av beløpet (minus moms) blir donert til lokale grupper, initiativer og organisasjoner som jobber for en bedre fremtid»

Jeg gav til dyre- og miljøvern, dvs to stk. 

Har ellers brukt uhorvelig mange forskjellige håndkremer opp igjennom, og den pluss Sympathy for the Skin er de eneste som er bra nok. 

Skrevet
Tun skrev (10 minutter siden):

De har fått en ny fast variant: https://www.lushnorge.no/produkt/limited-edition/kommet-for-a-bli/charity-pot-coin-hand-og-bodylotion-ny-4

«100% av beløpet (minus moms) blir donert til lokale grupper, initiativer og organisasjoner som jobber for en bedre fremtid»

Jeg gav til dyre- og miljøvern, dvs to stk. 

Har ellers brukt uhorvelig mange forskjellige håndkremer opp igjennom, og den pluss Sympathy for the Skin er de eneste som er bra nok. 

Ja :) Men tenker på at jeg synes det er litt uhygiensk å ha med seg rundt når jeg er ute. Foretrekker tube da :)

Anonymkode: 75b68...92f

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Clarins hand and nail treatment

Elisabeth arden 8 hour intensive moisturizing hand cream

Trikset er å ikke bli avhengig av krem. Man peeler hendene godt, smører på et tykt lag, og sover med det. 

Elisabeth Arden stinker som f....

Anonymkode: 2a55d...fcb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, den stinker fælt. Jeg fikk også mye utslett av den på hendene. 

Anonymkode: 402e3...6f2

Skrevet
Høstluft skrev (2 timer siden):

Jeg er i 40 åra, har skikkelig tørre hender og neglebånd, og hendene ser mye eldre ut enn hva de er. Kan dere anbefale meg en skikkelig god håndkrem? 😊

Vil anbefale å kjøpe den (avene cicalfate håndkrem, finnes 2 typer, men kjøp den som står på cicalflate) og i tillegg bruk såpe olje uten PARFYME hver gang du vasker hender. Bruk plasthansker, så smør med antibac, sånn at du slipper blir for mye tør på hendene. 

Anonymkode: 4ccca...489

Annonse
Skrevet

O'keeffe's working hands! Ingen over - ingen ved siden. Lukter ingenting og funker som bare pokker. 

Anonymkode: 1520c...c0a

• Liker 5
Skrevet

Denne🏅

3a15d6c2-f9ea-4ca0-a389-ac8bd02c8752.jpeg

Anonymkode: c0346...7cf

• Liker 5
Skrevet
Moondance skrev (7 timer siden):

Denne håndkremen er jeg veldig fornøyd med 😊 Hadde skikkelig tørre hender i går, så tørre at huden flaket seg mellom og oppå knokene. Tok en god mengde med denne kremen og masserte godt inn, og huden ble så fuktet og myk! Om jeg lar den trekke inn en kort stund føles ikke hendene klissete heller. Minuset er lukten, synes den lukter litt sterk og minner litt om gammel dame-parfyme 🙈 Men kremen er såpass god at effekten veier opp. Står at den pleier både hender og negler også 😊

Min favoritt også☺️

Anonymkode: fc645...ae2

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, den stinker fælt. Jeg fikk også mye utslett av den på hendene. 

Anonymkode: 402e3...6f2

Dere misforstår. Ikke den originale.... De har brukt noen av ingrediensene og laget en vanvittig god handkrem, som ikke lukter sterkt, og ikke er like seig. 

Jeg takler heller ikke den originale eight hour cream. Men 8 hour intensive moisturizing hand cream er helt fantastisk. 

Skrevet

Jeg bruker Decubal. Den er kjempegod mot skikkelig tørre hender, i tillegg til at den er parfymefri og ikke inneholder parabener eller allergifremkallende stoffer. 

Anonymkode: 42df7...f54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...