Ciara Skrevet 13. august 2005 #1 Del Skrevet 13. august 2005 Hei! Den gamle avataren min forsvant med det nye forumet. Nå prøver jeg å laste opp et nytt bilde, men hver gang jeg klikker "oppdater avatar", så henger siden etterpå, dvs ingenting skjer. Bildet er under 50 kb, så det er ikke der feilen ligger. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawaii Skrevet 15. august 2005 #2 Del Skrevet 15. august 2005 Spør på data, internett formumet. Da er det nok større sjans å få hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlise Skrevet 17. august 2005 #3 Del Skrevet 17. august 2005 teste teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 17. august 2005 #4 Del Skrevet 17. august 2005 Hei! Den gamle avataren min forsvant med det nye forumet. Nå prøver jeg å laste opp et nytt bilde, men hver gang jeg klikker "oppdater avatar", så henger siden etterpå, dvs ingenting skjer. Bildet er under 50 kb, så det er ikke der feilen ligger. Noen tips? ← Mitt forslag: Slett midlertidige filer og cookies (informasjonskapsler), restart maskinen. Pass på at bildet er max 50kb, og 90x90 piksler. Det må også være ei bildefil (gif, jpg..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 24. august 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 24. august 2005 Der var det i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå