AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Barnefar har flyttet ut av kommunen, ikke langt, men langt nok for at det er irriterende. Er det jeg eller han som skal kjøre til samvær? Jeg er tilstede når samværet foregår. Anonymkode: 64695...5d8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Han skal kjøre. Dere skal dele kostnader til bensin og bompenger. Anonymkode: 2d171...0f2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Hvis det ikke er noen avtale, er hovedregelen at samværsforeldren henter og bringer. Man kan selvsagt avtale annet. I og med at du skal være tilstedet, er det ikke mest praktisk at du selv kjører fram og tilbake? Eller forventer du at han skal komme og hente dere? Kostnadene for reise, skal deles etter inntekt (samme som bidraget). Anonymkode: 7ecba...60b
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Jeg kjørte til han i dag, på avtalt plass og tid, ventet i 30 minutter på han. Han kom aldri, så jeg sendte meld om at vi kjører hjem igjen. Han forventer at jeg skal minne han på samværet siden han ofte/hele tiden glemmer ting. forventer ikke at han skal hente oss, men komme til oss. Gå turer der som vi alltid gjør. Anonymkode: 64695...5d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå