AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Hei. Jeg mottar os, og lurer på om det er noen regler på hvor ofte han kan overnatte? Han har egen leilighet men har vært her litt ofte i det siste. Lurer på om det er lov ( er ikke far til ungene ) eller kan han overnatte så mye han vil, med tanke på at han betaler egen leie, strøm, mat osv? Det er vel lov med besøk? Blir så forvirra av det alle sier, så har ikke funnet et konkret svar. Kom til å tenke på at han har lagt igjen litt klesskift her, som han har de gangene han overnatter. Men er dette egentlig lov? Tenker bare vist nav kommer på døren og sjekker, vi bor jo ikke sammen. Må bare vite med tanke på sikkerheten til ungene, at jeg ikke gjør noe feil så jeg plutselig mister stønaden. leser jo så mye rart rundtomkring, men ser ikke helt problemet med besøk? Anonymkode: f350d...4f7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Står vel 5 netter i måneden inne på nav. Anonymkode: 9ee24...bf1 1
Eplejuice123 Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 Du har lov til å ha besøk, men hvis det blir hver eneste dag, så har han jo på en måte flyttet inn? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå