AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Jeg forsøkte å kjøpe en før jul, men det var da utsolgt i alle nettbutikkene. Nå, over en måned senere, er det fortsatt ingen som har den. Når jeg går på Stokkes egen nettside er det bilde av den sorte, mens når jeg klikker meg inn på stolen, kommer den bare opp i to andre farger 🤷♀️ Noen som vet noe om dette? Anonymkode: ff23a...a68
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Skriv en epost til dem da vel Anonymkode: a32f9...0bf
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Stokke steps har sluttet å komme i utvalgte farger.... du kan sjekke ut Barnegleder.no om de har igjen i svart 🙂 Anonymkode: 76b0a...ca9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Stokke steps har sluttet å komme i utvalgte farger.... du kan sjekke ut Barnegleder.no om de har igjen i svart 🙂 Anonymkode: 76b0a...ca9 Takk for tips, men de hadde ikke, de heller... Utrolig kjedelig når vi har brukt flere tusen på å begynne med disse stolene (har to fra før med utstyr som passer til), og så får man ikke supplert. Og det er jo snakk om svart, ikke en veldig spenstig fargekombinasjon som er typisk "limited edition". Ts Anonymkode: ff23a...a68
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 Stokke har kuttet kraftig i sortimentet sitt. Anonymkode: 0183c...d41
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 Kjøpte den selv i november, men hadde fulgt med lenge da den var utsolgt over alt. Den er bare veldig populær og blir raskt utsolgt. Jeg hadde varsling på ulike nettsider når den kom for salg igjen. 😊 Anonymkode: cbebe...80d
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #7 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøpte den selv i november, men hadde fulgt med lenge da den var utsolgt over alt. Den er bare veldig populær og blir raskt utsolgt. Jeg hadde varsling på ulike nettsider når den kom for salg igjen. 😊 Anonymkode: cbebe...80d Så bra! Gode nyheter 😃 Ts Anonymkode: ff23a...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå