AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 .. Og barnet mitt har begynt å banne hjemme. Vet ikke helt hva jeg føler. Barnet er fem år og banneord/andre fremmedord som virker spennende for han, læres ganske fort! Ped lederen er flott, bare litt eldre/diskré på en morsom måte og kan banne når ting blir frustrerende.. Skal jeg ta det opp eller holde kjeft? Anonymkode: b9d25...048 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 La folk banne. Men tja, som ped leder.. spørs jo hvilke ord som blir brukt? Kan du utdype? 😂 Anonymkode: 0f810...e99 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Hvordan vet du at det er hun som har lært sønnen din å banne? Jobber selv som ped.leder (banner kun forran egne barn da😅) og 5 åringene lærer hverandre både banneord og om sex. (Hører banneord fra foreldre, har storesøsken som banner og lærer de litt av hvert). Anonymkode: cde27...b7d 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): .. Og barnet mitt har begynt å banne hjemme. Vet ikke helt hva jeg føler. Barnet er fem år og banneord/andre fremmedord som virker spennende for han, læres ganske fort! Ped lederen er flott, bare litt eldre/diskré på en morsom måte og kan banne når ting blir frustrerende.. Skal jeg ta det opp eller holde kjeft? Anonymkode: b9d25...048 Syntes det er merkelig at du skal mene at det er ped.leder som banner. At hun banner foran deg som forelder er en ting, men hun gjør nok sikkert ikke det foran barna. Og la meg si det først som sist, at blandt barn på 4-5-6 år så lærer det banneord fra hverandre! Det er rågøy fra tidlig alder å slenge rundt med disse ordene og se på hvilken reaksjon de får fra oss voksne som jobber i barnehage. Anonymkode: abd33...1fc 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 Hva er banneordene da? Mange «banneord» som helsike/helvete og herregud har blitt mer eller mindre dagligtale, så det ville jeg ikke hengt meg opp i. Er det faen og fitte hadde jeg nok tatt det opp. Men er du sikker på at det er pedleder? Barn lærer mye rart på den alderen. Også av hverandre 😅 Anonymkode: f165e...00a
minister-mio Skrevet 17. januar 2021 #7 Skrevet 17. januar 2021 Jeg forstår det som at ts har opplevd at ped leder banner foran barn. Det kan du ta opp med han ts.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #8 Skrevet 17. januar 2021 Hva er det du definerer som banneord? Jeg sier "Herregud" hele tiden.., men noen vil kanskje kalle det å banne? Jeg har jobbet i barnehage i 10 år og ingen foreldre har reagert. Selv ikke et par prester. Men her jeg bor er det et helt vanlig ord. Anonymkode: 7bfc6...e2a 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #9 Skrevet 17. januar 2021 BethD skrev (6 timer siden): Hvordan vet du at det er pedleder? Fordi jeg aldri banner foran barnet mitt. Banner ikke i andre sammenhenger heller. Han sa fy faen og jeg ble litt overrasket og spurte hvor han lærte det, og da sa han at når *** blir sint så sier hn fy faen i bhg og da ler vi andre fordi det er så morsomt når *** blir sint. En annen ting er at jeg har hørt pedleder si det en gang, men da tenkte jeg at sånt skjer og la ikke så mye i det. Uansett så har jeg bestemt meg for å ikke ta det opp. Anonymkode: b9d25...048 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #10 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Fordi jeg aldri banner foran barnet mitt. Banner ikke i andre sammenhenger heller. Han sa fy faen og jeg ble litt overrasket og spurte hvor han lærte det, og da sa han at når *** blir sint så sier hn fy faen i bhg og da ler vi andre fordi det er så morsomt når *** blir sint. En annen ting er at jeg har hørt pedleder si det en gang, men da tenkte jeg at sånt skjer og la ikke så mye i det. Uansett så har jeg bestemt meg for å ikke ta det opp. Anonymkode: b9d25...048 Jeez 😂 Anonymkode: 4b7de...41d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå