AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Vi påvirkes vel alle på ulike måter av situasjonen. Hos oss har jeg opplevd at både mannen og jeg tidvis har hjemmekontor samtidig og ikke minst at ingen av oss i praksis er borte på jobb eller fritid, verken i uker eller helger. Ergo vi bruker mye, mye mer tid sammen. Før sommeren var dette litt stress egentlig, med å bli vant til det osv. Men fra i høst og fremover har det på en måte gått seg til. Og en av effektene er sexlivet. Før så var det helt greit, kanskje 1-3 ganger i uka, litt stereotypt. Men de siste månedene har det nesten blitt hver dag/kveld, enten når vi er hjemme sammen før unger skal hentes, eller på kvelden. Virkelig digg, og en herlig måte å avreagere litt, få positive vibber. Ut fra hva jeg hører fra venninner osv, er det mange som sliter mer i forholdene sine nå. Hvordan er det hos dere? Anonymkode: 8e6dc...6d1 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Mye det samme, egentlig. Anonymkode: df243...6aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå