Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En slags lapp og to strikker øverst. Hva er de tenkt til? Litt redd baby skal få dem rundt halsen.. 

IMG_20210117_094550.thumb.jpg.1f398c9f17fa69afab38937f84f7aac3.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er for å  feste posen oppe i setet slik at den ikke detter nedover i vogna

Anonymkode: 89aff...591

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er for å  feste posen oppe i setet slik at den ikke detter nedover i vogna

Anonymkode: 89aff...591

Det var det jeg tenkte, men kan ikke se at det går an å feste på vår vogn... Hm

Hadde vært logisk om man bare kunne vrenge lappen og strikkene over "madrassen", øverst, men det går jo ikke. 

Endret av Thyra
Skrevet

Den er kjekk på sportsdelen, om du ikke har kalesje som er festet på selve sittedelen over hele toppen.

I bagen er det bare å legge den under madrassen om du er bekymret for at babyen skal få tak i den. :)

• Liker 2
Skrevet
Kicki_90 skrev (På 17.1.2021 den 14.27):

Den er kjekk på sportsdelen, om du ikke har kalesje som er festet på selve sittedelen over hele toppen.

I bagen er det bare å legge den under madrassen om du er bekymret for at babyen skal få tak i den. :)

Har sportsdel nå. Med kalesjen festet, så kan ikke se at det er mulig å feste disse strikkene noen steder.. 

Skrevet
Thyra skrev (På 17.1.2021 den 14.08):

Det var det jeg tenkte, men kan ikke se at det går an å feste på vår vogn... Hm

Hadde vært logisk om man bare kunne vrenge lappen og strikkene over "madrassen", øverst, men det går jo ikke. 

Jeg klarer ikke se hvordan det skulle være umulig???

Anonymkode: 1c69f...0c7

Skrevet

Du kan eventuelt bare klippe det av?

Skrevet

Som mange sier er det for å feste vognposen nettopp ved å feste strikken og lappen over ryggen på setet. Men på mange av dagens barnevogner er sittedelen en hel del som ikke har rygg separert fra kalesjen. Og da funker det ikke. Litt irriterende at de vognene (babyjogger city elite, jeg ser på deg!) ikke har noen andre lure løsninger på å få en vognpose til å sitte fast på en god måte. 

• Liker 1
Skrevet

Vi har babyjogger city elite, og på den er det ikke mulig å bruke de der til noe. Sykt irriterende egentlig, det blir bare i veien i tillegg til at posen sklir ned HELE tiden 🙈😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Du kan eventuelt bare klippe det av?

Tror kanskje det er like greit

Skrevet
Thyra skrev (3 timer siden):

Har sportsdel nå. Med kalesjen festet, så kan ikke se at det er mulig å feste disse strikkene noen steder.. 

Nettopp, det er ikke mulig om kalesjen går i et med sittedelen. På vår vogn, Emmaljunga Edge, så er kalesjen og sportsdelen separat, og dermed kan det trekkes rundt toppen på sportsdelen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...