Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget akkurat at kjæresten har profil på tinder. Vi hadde en krangel i går og han stakk. Hva gjør jeg?

Anonymkode: 6cf6e...1ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjør det slutt!  Han velger å søke etter andre jenter og du lurer virkelig på hva du skal gjøre? 🤦

Anonymkode: adb67...315

• Liker 16
Skrevet

Ser om dere matcher på tinder.

Anonymkode: 09d75...452

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Oppdaget akkurat at kjæresten har profil på tinder. Vi hadde en krangel i går og han stakk. Hva gjør jeg?

Hvordan oppdaget du det? Troll

Anonymkode: bfbe1...5a2

• Liker 1
Skrevet

Du er da ikke noe bedre selv siden du også har profil der.. Hvordan kunne du ellers oppdage at han har profil der?

• Liker 4
Skrevet
MzMe skrev (2 minutter siden):

Du er da ikke noe bedre selv siden du også har profil der.. Hvordan kunne du ellers oppdage at han har profil der?

Fra noen hun kjenner som er på Tinder? Som har vært snill og tipset henne om det?

• Liker 6
Skrevet
Patriotpaula skrev (Akkurat nå):

Fra noen hun kjenner som er på Tinder? Som har vært snill og tipset henne om det?

Hun skrev «Oppdaget akkurat at...» som jeg tolker dithen at HUN oppdaget, og ikke ble tipset om.

• Liker 1
Skrevet
MzMe skrev (1 minutt siden):

Hun skrev «Oppdaget akkurat at...» som jeg tolker dithen at HUN oppdaget, og ikke ble tipset om.

Kan være begge deler ja 😊 Er det hun selv som har profil på Tinder, så er hun ikke noe bedre enn kjæresten 🤪

• Liker 3
Skrevet

Jeg lagde en falsk profil for å sjekke. Har gjort det før også så nei, jeg stoler ikke på han. Jeg dro akkurat til hans leilighet for snakke med han og spurte med en gang hvorfor han har laget tinder profil. Han sa at det ikke fungerer mer mellom oss og at han vil gjøre det slutt. Jeg tryglet og ba i nesten to timer om at han måtte endre mening, ikke gi opp. Han var ikke til å rokke. Sa at han var ikke lykkelig med meg lengre og elsket meg ikke som før. 

Men jeg vil fortsatt være sammen med han. Hvorfor?!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg lagde en falsk profil for å sjekke. Har gjort det før også så nei, jeg stoler ikke på han. Jeg dro akkurat til hans leilighet for snakke med han og spurte med en gang hvorfor han har laget tinder profil. Han sa at det ikke fungerer mer mellom oss og at han vil gjøre det slutt. Jeg tryglet og ba i nesten to timer om at han måtte endre mening, ikke gi opp. Han var ikke til å rokke. Sa at han var ikke lykkelig med meg lengre og elsket meg ikke som før. 

Ja, hvorfor vil du være sammen med noen som ikke vil ha deg?

Du er i sjokk og det er forståelig.
Slett og blokker han på alle plattformer, sørg og vær lei deg, det går over ♥️

Anonymkode: 561f7...dfd

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Slå opp. Ta det fra meg. Jeg tilga eksen for å være på en datingside. Ifølge han kikket han etter venner....

Etter det ble forholdet dårlig. Han begynte med psykisk mishandling og gjorde det han kunne for å støte meg unna.

Ikke vær med en som ikke vil være sammen med deg. Du respekterer ikke deg selv og hvor mye du er verd. Gi slipp og finn en bedre fisk. Du fortjener det❤

Anonymkode: e00c5...275

• Liker 2
Skrevet

Kvinn deg opp. Ikke gi kjærestefordeler til en som ikke vil ha hele deg. Nå er det slutt og du skal videre. Din eks er en dust og fortjener deg ikke. Sørg og vær litt alene nå. Finn styrken i deg selv. Man trenger ikke en mann for å være lykkelig. 

Anonymkode: 8b016...eee

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet at jeg burde gi slipp men det er så vanskelig. Jeg er redd jeg aldri finner noen igjen. Jeg er for gammel til at noen vil ha meg.

Skrevet

For ikke lenge siden snakket vi om å flytte sammen og få barn 😞

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok, og samtidig sier du at du er for gammel til å finne en ny? Kanskje du skulle prøve å være singel en stund.

Anonymkode: 00383...87e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det snur fort, sånn er det. 
Aksepter at han ikke ønsker å være med deg. Gå videre. 

Anonymkode: 0b08d...000

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tidshorisonten her henger ikke sammen. Se på når du postet første innlegg og så har du vert her en stund, før du brukte 2 timer hos han, og reiste dit. Men det er jo bare 2 timer siden første innlegg.

DU Troller !!!!!

Anonymkode: 4743b...a6f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor kan ikke folk i par også få lov å være på Tinder? Urettferdig! Klart, å ligge med noen andre er feil, men å ha Tinder betyr ikke at man har ligget med andre.

Anonymkode: 2f8c4...002

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...